شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۲:۱۵
جلد اول «نشانه‌هاي تاريخ مطبوعات ايران» آماده چاپ شد

محسن احتشامي گرافيست و محقق از انتشار جلد اول كتاب «نشانه‌هاي تاريخ مطبوعات ايران» كه از ابتداي آغاز به كار مطبوعات تا پايان دوره قاجاريه ( 1253 تا 1304 ) را دربرمي‌گيرد، خبر داد.

محسن احتشامي در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با بيان اين كه در طي اين سالها درباره مطبوعات هر از گاهي مطالبي به صورت كتاب و مقاله نوشته شده، عنوان كرد: در مورد «گرافيك مطبوعات» مطالب كمي به رشته تحرير درآمده است.

وي ادامه داد: در بعضي از كتاب‌هاي درسي رشته گرافيك و چاپ پايان‌نامه‌هاي تحصيلي و نشريه‌هاي تخصصي گرافيك مطالبي در اين زمينه نوشته شده كه دربرگيرنده ويژگي‌هاي مختلف گرافيك اين نشريات است. 

احتشامي با بيان اين كه كتاب «نشانه‌هاي تاريخ مطبوعات ايران» در شش جلد با توجه به مقاطع تاريخي به چاپ مي‌رسد، افزود: در جلد اول اين كتاب نشريات را از ابتداي مطبوعات تا پايان دوره قاجاريه ( 1253 تا 1304 ) بررسي كردم كه اكنون در مرحله دسته‌بندي است و به زودي به چاپ مي‌رسد.

 وي با اشاره به اين كه براي گردآوري اين لوگوها و نشانه‌ها بسياري از كتاب‌ها و نشريات را مورد مطالعه و بررسي قرار دادم، اضافه كرد: جلد اول اين كتاب با همكاري كوروش نوروز مرادي به چاپ مي‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط