دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
کارگاه یک‌روزه تصویرسازی با موضوع رمان «هستی» برگزار می‌شود

کارگاه یک‌روزه تصویرسازی با موضوع رمان «هستی» اثر فرهاد حسن زاده با مدیریت اجرایی سمیه علیپور و مدیریت هنری کوروش پارسانژاد، پنجشنبه 30 شهریور در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.-

علیپور، مدیر اجرایی این کارگاه، به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: موسسه فرهنگی هنری «پیام هنرکیان» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگاه یک‌روزه تصویرگری با موضوع رمان «هستی» به قلم فرهاد حسن زاده را برگزار می‌کند.

وی افزود: این کارگاه بر اساس طرحی از سمیه علیپور برمبنای رمان «هستی» که از  آثار برجسته و موفق در حوزه دفاع مقدس و گروه سنی نوجوان است، برگزار می‌شود. رمان هستی درسال 1389 به چاپ رسیده و تاکنون مورد توجه بسیاری از منتقدان و نوجوانان قرار گرفته است. 

علیپور درباره هنرمندان و تصویرگران حاضر در این کارگاه گفت: راحله برخورداری، ماهنی تذهیبی، نرگس دلاوری، ملیکا سعیدا، عاطفه شفیعی راد، نوشین صفاخو، شیوا ضیایی، میترا عبداللهی، سمیه علیپور، منصوره محمدی، نرگس محمدی و لیدا معتمد تصویرگران حاضر در این کارگاه حضور خواهند داشت. 

علیپور درباره فعالیت كارگاه تصويرسازي يك‌روزه گفت: در این کارگاه هر یک ازتصویرگران به تصویرسازی بخشی از رمان هستی می‌پردازند و 12 اثر خلق شده در قالب یک کتاب تصویری توسط کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به چاپ خواهد رسید. هفته گذشته جلسه‌ای با حضور آقای فرهاد حسن زاده و تصویرگران این کارگاه تشکیل شد و هر یک از تصویرگران بخشی از کتاب را که باید تصویرسازی کنند، دریافت كردند و با نویسنده به تبادل نظر درباره رمان هستی و تصویرگری آن پرداختند. 

کارگاه یک‌روزه تصویرگری با موضوع رمان هستی،  پنجشنبه 30 شهریورماه 1391 در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مدیریت هنری کورش پارسانژاد و مدیریت اجرایی سمیه علیپور برگزار خواهدشد.
 
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتاب «هستی»، نوشته فرهاد حسن‌زاده را با شمارگان ۱۵هزار نسخه و به بهای دوهزار و ۸۰۰ تومان روانه بازار کتاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها