شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
برپايي نشست «بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات +1»

نشست تکمیلی «بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات» عصر چهارشنبه 29 شهریور با حضور احمد پاکتچی، فرزان سجودی و علی عباسی در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان، خانه هنرمندان ایران و سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه سمینار بازنمایی فضاهای شهری نشست «بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات +1» را با رویکرد نشانه‌شناسی برگزار می‌کند. 

این نشست  چهارشنبه 29 شهریور ساعت 16 در سالن امیرخانی خانه هنرمندان ایران با حضور اعضای حلقه نشانه شناسی تهران و گروه نشانه شناسی خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. 

بنا بر اعلام روابط عمومی خانه هنرمندان رییس این نشست، دکتر احمد پاکتچی است و سخنرانان ویژه آن دکتر فرزان سجودی و دکتر علی عباسی هستند. 

همچنین در این نشست افسانه کامران، دکتر ابراهیم سلیمی کوچی و دکتر محمد باقر خسروی به ارایه مقالات تخصصی خود در این موضوع خواهند پرداخت.

نخستین سمینار «بازنمایی فضاهای شهری در هنر و ادبیات» رچهارشنبه 28 تیرماه در سالن استاد ناصری خانه هنرمندان برگزار شد. چهار نشست در این سمینار برگزار شد و محمدسعید حنایی کاشانی، مرتضی بابک معین، محمد رجبی، حمید رضا شعیری، سید ابوالحسن ریاضی، سید محمد بهشتی، امیر علی نجومیان، مصطفی بهزادفر، سید محسن حبیبی، علیرضا قاسم‌خان و تنی چند دیگر از محققان و پژوهشگران در آن به ارایه مقاله پرداختند.

بنا به گفته بهمن نامورمطلق، معاون پژوهشی خانه هنرمندان، مقالات ارایه شده در همایش  و نشست تکمیلی در پایان سال جاری در یک کتاب منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط