دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۰
کلنگ کتابخانه عمومی گز به زمین زده شد

کلنگ کتابخانه عمومی گز از توابع شهرستان شاهین شهر استان اصفهان با حضور مسوولان استانی و شهرستانی با اعتبار بیش از سه میلیارد تومان به زمین زده شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مراسم با حضور غلامرضا یاوری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، مسوولان و جمعی از خیران شهر گز انجام شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با بیان این‌که کلنگ این بنا در زمینی به مساحت سه هزار و 400مترمربع به زمین زده شده است، گفت: قرار است این کتابخانه با زیربنای سه هزار و 800 مترمربع و با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان توسط شهرداری گز احداث شود.

غلامرضا یاوری ادامه داد: این ساختمان در مدت دو سال احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به نقشه این کتابخانه، اظهار کرد: نقشه‌های کتابخانه با همکاری شهرداری و امور عمرانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهیه و پیمانکار پروژه نیز انتخاب شده است تا ساخت کتابخانه هر چه زودتر اجرایی شود.

یاوری با بیان این‌که تا پیش از این کتابخانه قدیم شهر گز در این مکان واقع شده بود، یادآور شد: منابع و تجهیزات کتابخانه به فرهنگسرای ادیب برومند گز انتقال یافته است که مراجعه‌کنندگان و اعضای کتابخانه می‌توانند تا آماده شدن کتابخانه عمومی گز به این فرهنگسرا مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط