دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کاهش آسیب‌هاي اجتماعي با تحقق کامل سند نهضت مطالعه مفید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان ‌جنوبی گفت: تحقق کامل نهضت مطالعه مفید سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمد قریب صبح امروز(دوشنبه) در کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید خراسان‌ جنوبی اظهار كرد: باید مطالعه کتاب در سطح جامعه فراگیر شود و كتاب در دسترس تمام مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: تحقق کامل و موفق این سند، همت تمام دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و در این راستا مسوولان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌ جنوبی گفت: سند نهضت مطالعه مفید مورد تأکید مقام معظم رهبری است و باید مورد توجه همگان،به ویژه مسوولان باشد.

قریب از فعاليت کتابخانه در تمام شهرهای نوپای استان خبر داد و افزود: در روستاهای بالای یک‌ هزار و 500 نفر جمعیت نیز کتابخانه ساخته می‌شود.

وی افزود: همچنين 24 روستا با این تعداد جمعیت شناسایی شده‌اند و عملیات ساخت هشت کتابخانه در این روستاها آغاز شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان ‌جنوبی ادامه داد: باید در کتابخانه‌های تازه تاسیس به نیازهای کودکان نیز توجه بیشتری شود.

قریب همچنين از توجه به بحث مطالعه مفید اقشار خاص خبر داد و گفت: این اقدام با هدف استفاده سالمندان و معلولان از کتابخانه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان‌ جنوبی یادآورشد: باید در ساخت و سازهای جدید کتابخانه‌ها، به آسان‌سازي وضعیت رفت و آمد معلولان و سالمندان بیشتر توجه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط