شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۶ - ۱۳:۰۷
مجموعه آثار «استادمحمد» به زودي منتشر مي‌شود

«محمود استادمحمد» مجموعه آثارش را که شامل نمایشنامه‌ها، مقاله‌ها، یادداشت‌ها، آثار تحقیقاتی و تاریخچه‌نویسی است، به زودی منتشر می‌کند.

محمود استاد محمد، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: مجموعه آثارم شامل سه بخش است؛ از جمله نمایشنامه‌ها به نام «نوشته از نویسنده‌اش می‌ترسم»، مقاله‌ها و یادداشت‌ها با عنوان «داشتیم می‌گفتیم ... بنویس» و قسمت آخر کارهای تحقیقاتی، تاریخچه‌نویسی و چند نمایشنامه درباره تئاتر لاله‌زار، كه این بخش نيز نام « لاله زاران» را بر خود دارد.

وی با اشاره به اینکه نمایشنامه‌های «آق سیدکاظم»، «شب 2»، «دقیانوس»، «دیوان تاترال»، «آخرین بازی»، «سپنج رنج و شکنج» و «گل یاس» منتشر شده است، گفت: احساس کردم وقت چاپ کردن آثارم رسیده است. از انگیزه‌های اصلی من برای چاپ این مجموعه وجود انتشارات قطره بود؛ چون اين موسسه، نمایشنامه‌ها را بسیار وزین و مناسب منتشر می‌کند.

استاد محمد اضافه کرد: بخش «لاله زاران» شامل سه نمایشنامه در ژانر تئاتر لاله‌زار، تاریخچه و نوشته‌های پراکنده و مروری از حیات تا مرگ تئاتر لاله‌زار است و نيز، آنچه به نام ژانر تئاتر «بولوار» یا «لاله‌زار» می‌شناسیم. 

وي يادآور شد: به‌زودي در يك موسسه فرهنگي و هنري به تدريس تخصصي نمايشنامه‌نويسي مدرن و كلاسيك مي‌پردازم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط