شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰
«معماری و هنر ایرانی» به كتابفروشي‌ها راه يافت

کتاب «معماری و هنر ایرانی» به قلم هیلدا دادفر توسط انتشارات طراوت وارد کتابفروشی‌ها شد. این کتاب در راستای سرفصل‌های وزارت علوم برای دروس معماری ایرانی رشته‌های جهانگردی و معماری نوشته شده است.-

دادفر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کتاب از چهار بخش تشکیل شده است که در این بخش‌ها مباحثی چون، سبک‌های معماری، هنر معماری در ایران، بناهای تاریخی ایران، معماری مساجد، باغ‌ها و کاخ‌های ایرانی مطرح شده‌اند.

وی افزود: همچنین دراین کتاب معماری و هنر ایرانی بر اساس دوره‌های مختلف تاریخی بررسی شده است. برای این کتاب تقریبا تمامی بناهای تاریخی را از نزدیک دیدم و از آن‌ها عکسبرداری کردم.

دادفر در ادامه گفت:‌ انگیزه من برای تالیف این کتاب، نبودن یک کتاب مختصر و در عین حال مفید در موضوع معماری برای دانشجویان رشته‌ جهانگردی بود، هرچند که این کتاب برای دانشجویان معماری هم مناسب است. کتاب‌های این حوزه عموما حجیم بوده و مطالب بسیاری دارند، اما این کتاب بر اساس سرفصل‌های وزارت علوم نوشته شده و گزیده‌گوی است.

کتاب «معماری و هنر ایرانی» به قلم هیلدا دادفر توسط انتشارات طراوت در 230 صفحه منتشر شده است. همچنین این نویسنده کتاب «معماری و هنر جهان» را از سوی انتشارات طراوت در نوبت چاپ دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها