شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۹
اختتامیه جشنواره شعر فجر با حضور رییس جمهوري

رضا حمیدی، دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، از حضور رییس جمهور در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر فجر خبر داد. این مراسم دوشنبه (یک اسفند) در تالار وحدت برگزار می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد خبری ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، حمیدی گفت: آیین اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر دوشنبه (اول اسفند) از ساعت 15 در تالار وحدت و با حضور محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوري، برگزار می‌شود. 

وی در ادامه از دایمی شدن دبیرخانه شعر فجر خبر داد و افزود: همچنین بانک اطلاعات شاعران کشور نیز مدتی است تهیه شده و در آیین اختتامیه جشنواره شعر فجر رونمایی می‌شود و روی سایت قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی جشنواره شعر فجر افزود:  هدف از دایمی شدن دبیرخانه جشنواره فعال‌سازی انجمن‌ها و کشف استعدادها در استان‌هاست.

وی با اشاره به این‌که 850 فرصت شعرخوانی در 9 منطقه استانی در این دوره از جشنواره فراهم شده، تشریح کرد: امسال به منظور تمرکززدایی و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد و رییس جمهوری، این مهم مد نظر قرار گرفت. در این راستا استان‌های کشور به 9 منطقه تقسیم شدند و در همین راستا 850 فرصت شعرخوانی برای شاعران فراهم شد.

حمیدی در پایان ضمن اشاره به برنامه‌های استان تهران به عنوان میزبان جشنواره شعر فجر یادآور شد: در تهران طی سه روز برنامه‌های مختلف از جمله شعرخوانی برگزار خواهد شد و دانشگاه‌های علامه طباطبایی، الزهرا و دانشگاه آزاد و فرهنگسرای انقلاب و فردوس میزبان شعر فجر در تهرانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط