سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
خورشاهیان: مدیریت جشنواره چرخشی باشد

هادی خورشاهیان، شاعر و نویسنده، پیشنهاد دوره‌ای شدن فعالیت تیم‌های اجرایی مختلف جشنواره‌ها و از جمله جشنواره شعر فجر را مطرح کرد، تا از ایده‌ها و توانایی‌های جدید در برگزاری این جشنواره‌ها، بهتر و بیشتر بهره گرفته شود.-

خورشاهیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) گفت: تاکنون فعالیت جشنواره شعر فجر و مسیر پیموده شده از سوی شاعران و مسوولان این جشنواره ارزشمند و مثبت بوده است.

وی با اشاره به حضور هر ساله‌اش در مراسم اختتامیه جشنواره شعر فجر افزود: هر سال در اختتامیه این جشنواره حضور دارم و به‌طور طبیعی شاهد حرکت رو به جلو و تغییرات مثبت آن هستم.

این شاعر در ادامه با تاکید بر اهمیت جایزه در دو بخش مادی و معنوی آن توضیح داد: برگزیده شدن در جایزه‌ها و جشنواره‌های مختلف تشویقی برای ادامه مسیر خواهد بود. در خبرها از میزان و نوع جایزه نفرات نخست تا سوم در هر گروه مطلع شدم. مبلغ در نظر گرفته شده برای شاعران برگزیده مناسب است و از سوی دیگر انتشار یک کتاب آن‌ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز کمک بزرگی به این شاعران خواهد بود.

وی در پایان پیشنهادی را در ارتباط با جشنواره مطرح کرد و گفت: در جایزه‌ها و جشنواره‌‌های مختلف دولتی یا خصوصی بهتر است تمامی تیم اجرایی، کارشناسان، تیم داوری و دبیرهای جشنواره‌ها به صورت دوره‌ای تغییر کنند، تا از ایده‌ها و توانایی‌های متنوع و مختلف افراد بهره‌مند شویم و شاهد تغییرات بنیادی در جشنواره‌ها و از جمله جشنواره شعر فجر باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط