سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷
«هديه ولنتاين» به دست عاشقان كتاب مي‌رسد

مجموعه داستان «هديه ولنتاين» نوشته سارا عرفاني از سوي انتشارات كتاب نيستان منتشر شد. در اين مجموعه بخشي از مسايل روزمره دنياي امروز جوانان در نسبت با موضوعات ديني طرح شده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، در اين كتاب 9 داستان كوتاه گنجانده شده است كه اغلب آن‌ها از زاويه روايت اول شخص بيان شده‌اند و موضوعات اغلب آن‌ها مسايل دنياي جوانان است و روزمرگي‌هايي كه جوانان در نسبت با دغدغه‌هايشان با آن‌ها دست به گريبانند.

در بخش‌هاي مختلفي از اين كتاب با دل‌نگراني‌هاي اقشاري از جوانان مواجه مي‌شويم كه همراه با آن پرسش‌هاي دروني ايشان نيز از زبان شخصيت‌هاي مختلف داستان‌ها طرح شده و اين پرسش‌گرايي نشانگر زوايايي از مشغولي‌هاي ‌آشناي برخي جوانان امروز ايراني است.

 بخشي از داستان «به خاطر تو» اين‌گونه نوشته شده است: «كتاب رو از دستم گرفتي، ‌بستي و گفتي: اين قدر اين كتابارو نخون عزيز دلم، همينا رو مي‌خوني كه ديگه خدا رو به زور بنده‌اي... آخه آدمي تو اصول دينش هنوز مشكل داره كه اين چيزا رو نمي‌خونه، هز چيزي جايي داره.. هنر كه نيست كه چهار تا از جمله‌هاي اينا رو حفظ كني و مدام تحويل من بدي...»
 
به گفته عرفاني، «به خاطر تو»، «نگاه ماه»، «صدف»، «هديه ولنتاين» و «يک مدل خاص»، نام برخي از داستان‌هاي اين كتابند.

«از جنس خدا»، «پروانه‌اي كه سوخت»، «دلاور مرد سيستان»، «سردار استقامت» و «لبخند مسيح»،‌ از آثار منتشر شده عرفاني‌اند. 

«هديه ولنتاين»، امسال (1390)، با شمارگان دوهزار و 200 نسخه از سوي انتشارات «كتاب نيستان» منتشر شد و طرح روي جلد آن اثر فرزاد اديبي است. اين كتاب 139 صفحه و قيمت آن سه هزار تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط