دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۳
کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان برگزار می‌شود

در پی برنامه برپایی کارگاه‌های آموزشی یک روزه شعر و داستان در حوزه هنری استان اردبیل، چهارشنبه(5 مرداد) سعید بیابانکی در این استان حضور می‌یابد و درباره موضوع «ساختار زبان در غزل امروز» به ایراد سخنرانی می‌پردازد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، توحید دلاور قوام، مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اردبیل گفت: نقد و بررسی شعر و داستان‌های اعضای کارگاه‌ها جزو برنامه‌های اصلی واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری این استان است.

وی در ادامه توضیح داد: شاعران و داستان‌نویسان به خوبی از کارگاه‌های شعر و داستان حوزه هنری استقبال کرده‌اند. ‌برپایی این کارگاه‌ها می‌تواند بر غنای محتوایی اشعار و داستان‌های نویسندگان استانی بیفزاید.

دلاور قوام تاکید کرد: برای غنی‌سازی اوقات فکری و ادبی اعضای حوزه هنری کارگاه‌های نقد و بررسی برگزار می‌شود. همچنین با دعوت از چهره‌های ادبی مطرح کشور، آن‌ها نیز با شاعران و نویسندگان استان آشنا می‌‌شوند.

وی افزود: در راستای ارتقای وسعت فکری اعضای کارگاه‌ها برنامه‌های مناسبی برای تابستان در نظر گرفته‌ایم و امیدوارم با کمک اعضای کارگاه‌های شعر و داستان، ارتقای فکری نویسندگان و شاعران را شاهد باشیم.

مدیر واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اردبیل در پایان یادآور شد: سعید بیابانکی، شاعر طنزپرداز، چهارشنبه (5 مرداد) در تالار سخن حوزه هنری استان اردبیل حضور می‌یابد و پيرامون موضوع ساختار زبان در غزل امروز برای حاضران سخنرانی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط