یکشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
دو دفتر شعر آسمان بررسی می‌شوند

دو مجموعه شعر محمدجواد آسمان با عنوان‌های «تجربه‌های تا حالا» و «باغ بی‌سایه» در نشست سه‌شنبه (4 مرداد) از سلسله نشست‌های «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شوند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این نشست ابراهیم اسماعیلی و زهیر توکلی به عنوان منتقد حضور دارند و به بررسی سروده‌های آسمان می‌پردازند.

«تجربه‌های تا حالا» و «باغ بی‌سایه» در برگیرنده شعرهای کلاسیک و سپید آسمانند که به ترتیب توسط انتشارات منوچهری و دفتر شعر جوان منتشر و راهی بازار کتاب شده‌اند. 

محمدجواد آسمان، شاعر این دو مجموعه و فریبا یوسفی، دبیر نشست نیز از دیگر حاضران این جلسه اند.

محمد جواد آسمان، متولد سال 1361، فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته فلسفه و کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی است.

نخستین دفتر شعر او در سال 81 با عنوان «تجربه‌های تا حالا» توسط انتشارات منوچهری منتشر شد. در سال 87 مجموعه شعر دیگری از او با عنوان «لیالی مجنون» توسط نشر تکا روانه بازار کتاب شد. در سال 88 نیز سه کتاب با عنوان‌های «چهارده پرتره از ماه»(مجموعه شعرهای دینی)، «چه عشق‌ها» و «باغ بی سایه» از این شاعر به چاپ رسیدند.

این شاعر جوان در جشنواره‌های شعری مختلفی حضور داشته و در جشنواره شب‌های شهریور و سومین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی شده است.

نشست سه‌شنبه (4 مرداد) از سلسله نشست‌های «شعرخوانی و نقد» سرای اهل قلم که به نقد و بررسی دو مجموعه شعر محمدجواد آسمان اختصاص دارد، از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط