شنبه ۵ آبان ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۱
موسسه‌هاي چاپي، جلسه هم‌انديشي برگزار مي‌كنند

موسسه‌هاي چاپي شركت‌كننده در نمايشگاه‌هاي ازبكستان و مجلس شوراي اسلامي، به منظور بررسي پيامد‌هاي اين نمايشگاه‌ها جلسه هم‌انديشي برگزار مي‌كنند.

رضا رضايي، رييس اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر افزود: در ماه‌هاي اخير تلاش‌ بسيار زيادي براي معرفي صنعت چاپ انجام داده‌ايم كه از آن ميان مي‌توان به حضور در نمايشگاه‌هاي خارجي و برپايي نمايشگاه‌هاي داخلي اشاره كرد.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري نمايشگاه صنعت چاپ در مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري اين نمايشگاه يكي از كارهاي اساسي ما در زمينه معرفي صنعت چاپ بود، زيرا نمايندگان مردم ايران بايد از نزديك با اين صنعت و كاربردهاي آن آشنا مي‌شدند.

رضايي همچنين به لزوم حمايت دولت از بخش‌هاي خصوصي اشاره كرد و اظهار داشت:‌ گاهي موانعي در مسير بازرگاني خارجي وجود دارد كه مسوولان كشور مي‌توانند با تيزبيني و تعامل با اين بخش در حل مشكلات ياري‌دهنده باشند.

رييس اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ از برخورد مناسب نمايندگان مجلس به عنوان يك دلگرمي نام برد و عنوان كرد: در اين نمايشگاه خود نمايندگان به سراغ ما مي‌آمدند و از ما اطلاعات مي‌گرفتند و اين بيانگر استقبال خوب نمايندگان است.

وي همچنين درباره نتايج نمايشگاه ازبكستان گفت: اين نمايشگاه توانست وجهه خوبي از صنعت چاپ ايران به نمايش بگذارد و ما خوشحاليم كه راه‌هاي ‌شناسي ايران در وجهه‌هاي مختلف فراهم شده است.

بر اساس اين گزارش، نمايندگان موسسه‌هاي چاپي ساعت 14 روز دوشنبه 7 آبان ماه جاري در اتحاديه صادركنندگان صنعت چاپ گردهم مي‌آيند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها