شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
طرح ویژه بسته‌های بهارانه کتب انتشارات دانشگاه امام صادق کلید خورد

به مناسبت فرارسیدن ایام عید سعید فطر، انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام طرح تخفیف بهاری کتب انتشارات خود را با 33 درصد تخفیف ویژه، افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام از ناشران برتر حوزه علوم انسانی اسلامی در بین ناشران دانشگاهی کشور، به مناسبت عید سعید فطر طرح بهارانه کتب خود را با تخفیف ویژه 33 درصدی به صورت بسته های علمی موضوع محور و مرتبط با ایام پیش رو افتتاح کرد. در این طرح ویژه، شش بسته با موضوع تمدن نوین اسلامی، اندیشه امام خمینی (ره)، قرآن و اقتصاد، تحول علوم انسانی، انتخابات و بیداری اسلامی، برای مخاطبان و علاقه مندان گرامی تدارک دیده شده است.

انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین ناشران دانشگاهی کشور که به‌طور ویژه و تخصصی در حوزه‌های مطالعاتی بین‌رشته‌ای فعالیت می‌نماید مفتخر است در بازه زمانی فعالیت خود در عرصه علمی کشور آثار شایسته و درخوری را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور عرضه کند.

این انتشارات به مثابه بازوی ترویجی دانشگاه اسلامی مرجع كشور، طی قریب به 20 سال فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی در راستای افق‌گشایی مرزهای دانشی، تاكنون توانسته است با بیش از 1000 عنوان اثر تألیفی، تنظیمی، تدوینی و ترجمه‌ای، پاسخگوی بخشی از نیاز روزافزون جامعه علمی كشور باشد.

انتشار بیش از 400 عنوان كتب میان‌رشته‌ای در زمینة علوم انسانی ـ اسلامی، انتشارات دانشگاه‌ را یكی از پیشگامان تهیه و طبع این آثار در كشور به‌شمار می‌آورد. هم‌چنین ایجاد ظرفیت تولید سالانه بیش از 100 عنوان كتاب نشر اولی و تحقق این ظرفیت در ادوار مختلف، انتشارات دانشگاه را در رسته ناشران حرفه‌ای كشور قرار داده است.
انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام در شأن ترویج آثار خود نیز اقدام به برگزاری نشست‌های معرفی و نقد كتاب، كارگاه‌ها، مسابقات علمی، رویدادهای نوآوری و كارآفرینی اجتماعی و راه‌اندازی مجموعه‌ای جهت مراجعه اهالی علوم انسانی اسلامی با عنوان “كتاب صادق؛ مركز عرضه تخصصی كتب علوم انسانی اسلامی” كرده و دسترسی‌شان را نیز به آثار ناشران این عرصه در قالب منابع اطلاعاتی، منشورات چاپی و دیجیتال، پارسا‌ها، نسخ خطی و چندرسانه تسهیل نموده است. به همین منظور در سال 98 نیز اقدام به تأسیس فروشگاه مركزی در قلب بازار نشر كشور در خیابان انقلاب کرده است.

از جمله افتخارات كسب شده انتشارات دانشگاه، كسب رتبه نخست و برگزیده شدن در جشنواره‌های ادوار مختلف سبك زندگی، كتاب سال دانشگاهی، كتاب سال دانشجویی، كتاب سال ایران، فارابی، كتاب مقاومت، كتاب فصل ج.ا.ایران، پژوهش فرهنگی سال ج.ا.ایران، دكترین مهدویت به شمار می‌آید.

در همین راستا و برای ترویج هر چه بیشتر این آثار ارزشمند، انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام اقدام به برگزاری طرح بهارانه کتب خود به صورت بسته های موضوعی با تخفیف ویژه 33 درصدی کرده است که از عید سعید فطر تا پایان خرداد ماه 1400 ادامه دارد.

بسته‌های طرح ویژه بهارانه کتب انتشارات امام صادق(علیه السلام) شامل کتب متعددی است که در این گزارش به معرفی عناوین کتب موجود در این طرح می پردازیم.
اولین بسته علمی در نظر گرفته شده، بسته تمدن نوین اسلامی است که شامل کتب مهدویت و رهیافت تمدنی؛ کاوش های نظری و راهبردی در تمدن نوین اسلامی، آفاق تمدنی انقلاب اسلامی، آفاق جهانی تفکر شیعه، تاریخ تمدن و ملک مهدوی است.

بسته دوم این مجموعه بسته تحول علوم انسانی است که عبارتند از: پارادایم شناسی علوم انسانی، ساخت دانشگاه در افق مرجعیت علمی، درآمدی بر علوم انسانی اسلامی، مجموعه درس گفتارهایی درباره روش تحقیق عمومی با رویکرد علوم انسانی اسلامی و چهلستون تمدن است.

عناوینی همچون بازاریابی سیاسی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، حق رأی در نظام حقوقی ایران و ایالات متحده امریکا، تحلیل رفتار رأی دهی در ایران؛ بسته سوم این طرح بهارانه کتاب با عنوان انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است.

بسته چهارم با عنوان بیداری اسلامی کتبی همچون عقل سرخ( یادنامه علوم اجتماعی ایران برای سردار سلیمانی و جهان پس از شهادتش)، اسناد بهار عربی و بیداری اسلامی، بیداری اسلامی در نظر و عمل و کتب دیگری از این دست در این طرح تخفیف بهارانه تدارک دیده شده است.

اندیشه و رهبری امام خمینی عنوان بسته پنجم این طرح بهارانه است. در این بسته کتبی همچون الگوی جهان شمول در حکمرانی اسلامی در اندیشه امام خمینی، مدیریت بحران سیاسی در سیره امام خمینی(ره)، مفهوم شناسی سیاسی در اندیشه امام خمینی(ره) به علاقه مندان این بسته موضوعی معرفی شده است.

در نهایت در بسته ششم با عنوان قرآن و اقتصاد عناوینی همچون تدبر اقتصادی قرآن کریم، اصول و مبانی اقتصاد اسلامی در قرآن، الزامات و مبانی اقتصاد اسلامی در قرآن کریم و کتب دیگری در این زمینه معرفی شده است.

علاقه‌مندان و دانش پژوهان برای تهیه این بسته‌های موضوع محور و کارامد، می توانند به سایت انتشارات دانشگاه امام صادق علیه السلام مراجعه کنند و با هدیه 33 درصدی تا پایان خرداد ماه 1400، بسته‌های کتب مورد نظر خود را ثبت و با ارسال پستی رایگان دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها