چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
مسابقه مجازی «ایثار در بهار قرآن» آغاز شد

خانه فرهنگ ایثار و مهربانی با حمایت امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه «ایثار در بهار قرآن» به صورت مجازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و توسعه فعالیت‌های قرآنی و با عنایت به استقبال عموم شرکت‌کنندگان از طرح «ایثار در بهار قرآن» برای دومین سال پیاپی این مسابقه فرهنگی و ادبی در رمضان 1400 برگزار خواهد شد.
 
بر این اساس، چندین عنوان سخنرانی با مطالب و محتوای مفاهیم قرآنی در حوزه ایثار، فداکاری، جهاد، مقاومت، مهربانی و شهادت در فضای مجازی منتشر خواهد شد که مخاطبان و علاقمندان پس از شنیدن متن کامل سخنرانی‌ها، به سؤالات مطرح شده در هر شب، پاسخ خواهند داد و به برگزیدگان جوایز مادی و معنوی تعلق خواهد گرفت.
 
گفتنی است تمام مراحل انجام مسابقه به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.
 
هم‌اکنون تعداد کثیری از فعالان و تشکل‌های حوزه ایثار با فعالیت در گروه‌های مختلف در شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی، این فرصت را مهیا کرده‌اند تا مشارکت حداکثری را در قالب‌های مختلف به اجرا رسانده و بهره‌برداری مطلوبی داشته باشند.
 
شرکت‌کنندگان جهت عضویت در گروه و شرکت در مسابقه شماره خود و پاسخ سؤالات را به شماره 09195844479 پیامک کنند.  
 
خانه فرهنگ ایثار و مهربانی از سازمان‌ها، نهاد و تشکل‌های فرهنگی و هنری حوزه ایثار و شهادت دعوت به همکاری و مشارکت در این طرح می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها