یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
نماینده آیت‌الله سیستانی در قم از «قطره‌ای در رودخانه عشق» رونمایی کرد

در آستانه اربعین حسینی، طی مراسمی با حضور آیت‌الله شهرستانی، از کتاب «قطره‌ای در رودخانه عشق» به قلم «کرار انصاری» که به سفر اربعین می‌پردازد، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در دفتر آیت‌الله سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی با حضور وی و مهدی فیروزان مدیرعامل مؤسسه شهر کتاب از کتاب «قطره‌ای در رودخانه عشق» به قلم «کرار انصاری» نویسنده و مدیر شبکه جهانی هدهد رونمایی شد.
 
کتاب «قطره‌ای در رودخانه عشق» در مورد زنده نگاه‌ داشتن اهداف قیام امام حسین (ع) و حرکت پیاده‌روی ایام اربعین حسینی است. در فصل اول نویسنده به موضوعات کلی در مورد تاریخچه زیارت امام حسین (ع)، آیات و روایات مربوط به آن پرداخته است.
 
فصل دوم به موضوعاتی از قبیل اربعین، پیاده‌روی، مسیرهای پیاده‌روی، موکب‌ها و نام‌گذاری آن‌ها، پشت‌ صحنه موکب‌ها و خدمات‌دهی در مسیر بازگشت اختصاص یافته است.

فصل سوم که بیشتر حالت روایی دارد، دیده‌ها و شنیده‌های نویسنده و همراهان «کرار انصاری» ثبت شده است.

 
مهدی فیروزان، مدیرعامل مؤسسه شهر کتاب در سخنانی کوتاهی در مورد «قطره‌ای در رودخانه عشق» گفت: جمله‌ای در این کتاب دیدم که من را منقلب کرد و آن اینکه زمانی که به بین‌الحرمین می‌رسیم، به بزرگ‌ترین دوراهی دنیا رسیده‌ایم و نمی‌دانیم به کدام سو باید برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها