چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
پرستاران می‌توانند مروج کتابخوانی در بیمارستان‌ها باشند

همزمان با روز پرستار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اهدای کتاب به پرستاران بیمارستان شهید صدوقی یزد، این روز را به آنها تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ( ایبنا) در یزد، همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدرضا میرجلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور در بیمارستان شهید صدوقی با اهدای کتاب از پرستاران این بیمارستان تجلیل کردند.

جوادیان‌زاده در این دیدار با اشاره به نقش پرستاران در ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: این قشر از جامعه با توجه به تعاملات و ارتباطاتی که با بیماران و افراد مختلف دارند، می‌توانند به عنوان مروجان کتابخوانی باشند و مردم را به مطالعه تشویق کنند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری یزد، به عنوان پایتخت کتاب امیدواریم بتوانیم اقشار مختلف در استان را در راستای اجرای برنامه‌های پایدار کتاب و کتابخوانی تشویق کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور در بخش‌های بیماران خاص، بخش کودکان و مراقیت ویژه کودکان با اهدای کتاب از پرستاران این بخش‌ها قدردانی کرد.


جوادیان‌زاده همچنین در این بازدید با اشاره به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان بخش‌های مختلف بیمارستان شهید صدوقی گفت: این بیمارستان می‌تواند با ایجاد کتابخانه در بخش‌های مختلف در زمینه بیمارستان دوستدار کتاب قدم بردارد و در جهت تشویق مخاطبین و همچنین پرسنل خود گام بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط