دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
آیا همه می‌توانند از انرژی‌درمانی استفاده کنند؟

کتاب «انرژی‌درمانی»،‌ ضمن تبیین معنای انرژی‌درمانی و روش کار آن، به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد که آیا همه می‌توانند از انرژی درمانی استفاده کنند و آیا اصولا انرژی‌‌درمانی یک روش درمان است؟

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، پرانیک (انرژی‌درمانی) در کتیبه‌های باستانی ایران و در متون باستانی‌ای که به زمان زرتشت برمی‌گردد، به معنی ذات سلامت آمده و همچنین در کتیبه‌های یافت شده در شوش (شهر باستانی) و تخت جمشید، به معنای نیروی حیات دیده می‌شود که وجود این نیرو را باعث سلامتی و حیات می‌داند. در فرهنگ شرق به نام‌های چی (CHI) و کی (KI) شناخته شده‌ است.
 
کتاب «انرژی‌درمانی» نوشته دانا ایدن با ترجمه علی هدایتی در روزهای اخیر از سوی انتشارات ارگ نواندیش چاپ و به بازار نشر عرضه شده است. این کتاب ضمن ارائه تمرین‌های انرژی‌درمانی، در پی یافتن پاسخ این پرسش‌هاست که «انرژی‌درمانی به چه معناست و روش کار آن به چه صورت است؟»، «چه کسانی از انرژی‌درمانی سود خواهند برد؟» و «آیا همه می‌توانند از انرژی‌درمانی استفاده کنند؟».
 
در بخشی از پیشگفتار این کتاب می‌خوانیم: «زمان آن رسیده است که با ذهن باز به التیام بدن بپردازیم. به طبیعت برگردیم و به صدایش گوش دهیم و قدرت انرژی‌‌ها را درک نماییم. این کتاب برای کسانی که به وجود انرژی در درون و پیرامون خود باور دارند، به‌طور قطع کمک بزرگی خواهد کرد تا بدون صرف وقت و هزینه بسیار، سلامت و شادابی را به جسم و روح خود بازگردانده و حفظش نمایند و در نتیجه خیر و شادی زندگی خود را روزبه‌روز افزایش دهند.»
 
نخستین چاپ کتاب «انرژی‌درمانی» در 96 صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه به بهای 15هزار تومان از سوی انتشارات ارگ نواندیش راهی بازار نشر شده است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها