شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
سایت «اهدای الکترونیکی کتاب» رونمایی شد

سایت «اهدای الکترونیکی کتاب» همزمان با هفتمین روز از بیست و سومین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سایت «اهدای الکترونیکی کتاب» پیش از ظهر شنبه 30 آبان‌ماه، همزمان با هفتمین روز از بیست و سومین دوره هفته کتاب با حضور مجید غلامی‌جلیسه، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و دبیر بیست و سومین هفته کتاب، افشین داورپناه، معاون پژوهشی فرهنگی موسسه خانه کتاب، مجتبی تبریزی تبریز‌نیا، معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه و نادر قدیانی،‌ مدیرمسئول انتشارات قدیانی و رئیس پیشین اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب رونمایی شد.

سایت «اهدای الکترونیکی کتاب»  با هدف جلب مشارکت نهاد‌های مردمی برای تقویت سنت نذر در حوزه نشر و ارتقاء جایگاه کتاب و کتابخوانی از سوی موسسه خانه کتاب طراحی و تولید شده است.
   
جلیسه در این آیین با تأکید بر اهمیت بهره‌گیری از نهاد‌های مردمی در تقویت جایگاه کتابخوانی گفت: بی‌تردید باید بیش از پیش از فضای مردمی برای بهبود فرهنگ کتاب و کتابخوانی استفاده کنیم. سنت‌‌‌های وقف هبه و نذر از صدر اسلام در فرهنگ ایران وجود داشته است. کتابخانه‌های بزرگی مانند موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک،‌ کتابخانه حضرت آیت‌الله مرعشی، کتابخانه آستان قدس رضوی و حتی کتابخانه دانشگاه تهران با همت واقفان مطرح شده‌اند.     
 
تبریز‌نیا نیز در این آیین به تشریح بخش‌‌های مختلف سایت «اهدای الکترونیکی کتاب» پرداخت.  

گزارش تکمیلی به زودی منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها