جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
«مبانی اپیدمیولوژی»؛ کتابی برای مدافعان سلامت

«مبانی اپیدمیولوژی» یک منبع ضروری برای دانشجویان، دست‌اندرکاران و هر فرد دیگری است که در مطالعات یا فعالیت‌های خود با داده‌های بهداشتی سروکار دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) کتاب «مبانی اپیدمیولوژی» نوشته پنلوپ وب و همکارانش در لیست پرفروش‌های فوربس و سی ان ان قرار گرفت.
 
bookauthority در گزارشی از پرفروش‌های دنیای پزشکی و همچنین آمازون درباره این اثر نوشتند؛ اکنون در ویرایش چهارم کتاب «مبانی اپیدمیولوژی» مقدمه‌ای جذاب برای همگان نوشته شده است. این مطالعه به بررسی بیماری‌های عفونی و مزمن، بهداشت عمومی و اپیدمیولوژیک بالینی و نقش اپیدمیولوژی در طیف وسیعی از فعالیت‌های نظارت و تحقیقات بهداشتی می‌پردازد.
 
این اثر با بیش از نود سؤال و پاسخ برای فعالیت‌های عملیاتی است و یک منبع ضروری برای دانشجویان، دست‌اندرکاران و هر فرد دیگری است که باید در مطالعات یا فعالیت‌های خود با داده‌های بهداشتی سروکار داشته باشد.
 

 
مهمترین هدف کتاب این است که برای جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌های بهداشتی به منظور ارتقاء سلامت در مقیاس جهانی، سخت گیری انجام شود. در واقع «مبانی اپیدمیولوژی» ابزارهایی را برای دستیابی به این هدف در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها