جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن راهی برای ماندن در دنیای تجارت

کتاب‌هایی که به شما می‌گوید چگونه برای دیجیتالی شدن طرح داشته باشید؟ چرا شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده نمی‌کنند به زودی منسوخ می‌شوند و آینده سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سایت علمی enterprisersproject در جدیدترین گزارش خود صحبت از چشم‌انداز تازه‌ای از جدیدترین و نوظهورترین کتاب‌ها در دنیای فناوری از هوش مصنوعی تا تجزیه و تحلیل‌ها می‌کند. این کتاب‌ها را در لیست خود قرار دهید.
 

 
طراحی برای دیجیتالی شدن
کتاب «طراحی برای دیجیتالی شدن» نوشته جان روس، سینثیا بث و مارتین موکر به اهمیت اقتصاد دیجیتالی می‌پردازد. در واقع در اقتصاد دیجیتال، فناوری‌ها و خواسته‌های مشتریان دائما درحال تغییر است. در نتیجه استراتژی‌های تجاری هم در حال تحول هستند. بنابراین تنها شرکت‌های چابک باقی می‌مانند. نویسندگان این اثر یعنی روس و بث دارای دهه‌ها تجربه در زمینه بررسی سازمان‌ها در زمینه فناوری اطلاعات هستند. این افراد به همراه موکر پژوهشی به مدن زمان پنج سال درباره رهبران دیجیتالی پرداخته‌اند.
 
هوش مصنوعی
کتاب «هوش مصنوعی» به مخاطبان خود بینش‌هایی درباره تجارت ارائه می‌دهد که از سوی دانشگاه هاروارد درج شده است. توماس اچ. داونپورت، اریک بریفولسون، اندرو مک آفی و جیمز ویلسون نگارش این اثر را برعهده داشته‌اند.
 
نویسندگان در این اثر معتقدند شرکت‌‎هایی که از هوش مصنوعی استفاده نمی‌کنند به زودی از بین خواهند رفت. این اثر اساسی‌ترین تفکر را در مورد هوش مصنوعی برای خوانندگان به ارمغان می‌آورد و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان ابتکارات صحیح را در شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در انقلاب اطلاعاتی ماشین‌ها انجام داد.
 

 
آینده سریع‌تر از آن است که فکر کنید
پیتر دیامندیس و استیون کوتلر نویسندگان کتاب «آینده سریع‌ار از آن است که فکر کنید» کشف می‌کنند که چگونه هوش مصنوعی، روباتیک، واقعیت مجازی، زیست‌شناسی دیجیتال، چاپ سه‌بعدی ، blockchain ، شبکه‌های گیگابیتی جهانی، صنایع را تغییر داده و به طور کلی جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها