پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

شرکت آمازون در سال 2007 اولین بار سرویس نشر مستقیم کیندل (KDP) را در کتابخوان مشهور خود عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پابلیشرزویکلی، مسئولان فروشگاه آنلاین آمازون می‌گویند در سال گذشته نویسندگان خودنشری که آثار خود را در کیندل عرضه می‌کنند توانستند بیش از 300 میلیون دلار از این طریق درآمد کسب کنند.
 
شرکت آمازون در سال 2007 اولین بار سرویس نشر مستقیم کیندل (KDP)  را در کتابخوان مشهور خود عرضه کرد. نویسندگان خودنشر با ثبت‌نام در این سرویس می‌‌توانند بدون واسطه کتاب‌های خود را منتشر کنند.
 
کتاب‌های الکترونیکی منتشر شده در این سرویس در ابتدا در پلتفرم متنی شرکت آمازون ارائه می‌شد ولی حالا نویسندگان می‌توانند کتاب‌های خود را به طور مستقل در فروشگاه آنلاین کتاب آمازون به فروش برسانند.
 
مسئولان آمازون می‌گویند از زمان آغاز سرویس نامحدود مطالعه کتاب توسط کاربران و مشترکان آمازون بیش از یک میلیارد دلار کتاب فروخته شده است.
 
چندی پیش جف بزوس موسس و مالک شرکت آمازون گفته بود که سرویس نامحدود پرایم فروشگاه کتاب آمازون توانسته بیش از 150 میلیون عضو ثابت در سراسر جهان کسب کند. آمازون پرایم سرویس اشتراکی آمازون است که کاربران با عضویت در آن می‌توانند از تخفیف‌های بیشتری بهره‌مند شوند. به گفته بزوس این سرویس برای کتاب‌ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها