دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی رمضان استان زنجان تمدید شد

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تمدید مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی رمضان تا 22 اردیبهشت‌ماه گفت: تاکنون 65 اثر به این جشنواره ارسال شده ست.

ابراهیم قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، نخستین جشنواره ادبی، هنری «بهار قرآن» همزمان با ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را تولید محتوا پیرامون ماه مبارک رمضان و همچنین برای حمایت از پویش در خانه بمانیم، مشارکت جمعی در راستای فاصله گذاری اجتماعی، ترویج فرهنگ در خانه ماندن، تقدیر از کادر پزشکی درمانی و خدماتی، خاطرات ماه رمضان و رزمایش همدلی و مهربانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا است.

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: این جشنواره در دو بخش ادبی کتاب، شعر و دلنوشته و داستان (فارسی و ترکی) و بخش هنری با موضوع فیلم کوتاه با موضوعات قرآن، عترت و رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق فراخوان قبلی مهلت ارسال در این جشنواره 13 اردیبهشت‌ماه بود، اضافه کرد: با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان مهلت شرکت در مسابقه تا 22 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

قاسمی با بیان اینکه تاکنون 65 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره ادبی، هنری «بهار قرآن» ارسال شده است، افزود: ببشترین اثر در قسمت شعر و دلنوشته به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد استان طی ماه رمضان اشاره کرد و گفت: برگزاری شب شعر رمضان، مسابقه و نمایشگاه مجازی کتابت قرآن کریم، مسابقه کتابخوانی، نشست‌های ادبی با موضوع قرآن و عترت از دیگر برنامه‌هایی است که طی این ایام در حال اجراست.​

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها