سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
خانه کتاب جم تعطیل می‌شود

مدیرخانه کتاب جم از تصمیم به تعطیلی این کتاب‌فروشی در مجتمع تجاری جم سنتر به‌دلیل گردش مالی ضعیف تا پایان شهریور‌ماه خبر داد.

فاطمه واحدی، مدیرخانه کتاب جم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره وضعیت این کتاب‌فروشی بیان کرد: ‌خانه کتاب جم در مجتمع تجاری جم‌ سنتر واقع در خیابان نیاوران، به‌عنوان مرکز خرید اختصاصی کودک، از شهریور‌ماه سال 1397 در 170 متر، آغاز به کار کرد و با توجه به مشکلات اقتصادی تا شهریور‌ماه سال جاری فعالیت آن متوقف و تعطیل خواهد شد.

این کتاب‌فروش، خود را از تصمیم توقف و تعطیلی ناگزیر خواند و تاکید کرد: چاره‌ای جز تعطیلی این خانه کتاب نیست.   
      
وی درباره مهم‌ترین دلیل تعطیلی خانه کتاب جم، افزود: بیش از کرونا، نگاه نه‌چندان فرهنگی مدیران مجتمع‌های تجاری به فعالیت کتاب‌فروشی‌ در این مراکز آسیب وارده کرده است؛ البته برخی مدیران مراکز تجاری، کتاب‌فروشی را با هدف سود و آورده اقتصادی تاسیس نمی‌کنند اما به نظر می‌رسد، مدیران مجتمع برای رونق خانه کتاب جم همکاری‌های لازم را انجام ندادند.
 
واحدی با اشاره به مهم‌ترین مطالبه از مدیران مجتمع جم سنتر برای حمایت از خانه کتاب جم گفت: یکی از واقعیت‌‌ها، درباره فعالیت کتاب‌فروشی‌های واقع در مجتمع تجاری، احتمال بسیار اندک مراجعه مشتری مجتمع به کتاب‌فروشی ‌است؛ به‌عبارت دیگر اینکه نخستین هدف مشتری در مراجعه به مجتمع تجاری، کتاب‌فروشی باشد بسیار اندک است در نتیجه توجه مدیران مجتمع به تبلیغات برای کتاب‌فروشی با اهمیت است. شیوع ویروس کرونا هم مزید برعلت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها