شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
ازسرگیری فعالیت «شهر کاغذی» شیراز در مکان جدید

مدیر کتابفروشی «شهر کاغذی» شیراز از افزودن بخش گالری، آمفی‌تئاتر، سالن مطالعه و بخش بازی فکری به این مجموعه فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، مجموعه فرهنگی، هنری «شهر کاغذی» که پیشتر در سه‌راه فلسطین (باغ‌شاه) شیراز قرار داشت، از اواخر سال 1399 در خیابان خلیلی فعالیت خود را از سر گرفت. آنگونه که مدیر این مجموعه می‌گوید استیجاری بودن مکان پیشین دلیلی بر جابه‌جایی است اما این نقل مکان باعث شد امکانات تازه‌ای برای مخاطبان فراهم شود.
 
علی‌محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا عنوان کرد: افزون بر خدمات گذشته اکنون امکاناتی مانند گالری، آمفی‌تئاتر، سالن مطالعه و بخش بازی به مجموعه افزوده شده است.
 
وی پیرامون مساحت و گنجایش آمفی‌تئاتر و گالری شهر کاغذی، اظهار کرد: گنجایش آمفی‌تئاتر 30 نفر است و گالری امکان نمایش 25 تابلو را دارد.
 
حسینی با بیان اینکه قدمت کافه کتاب شهر کاغذی 6 سال است، افزود: بیش از 11 هزار عنوان کتاب در این کتابفروشی عرضه می‌شود.
 
مدیر مجموعه فرهنگی، هنری شهر کاغذی با تصریح این نکته که در تعطیلات نوروز 1400 تمام وقت این کتابفروشی در خدمت دوست‌داران کتاب بود، افزود: استقبال از کتاب در نوروز امسال بسیار خوب بود و مشتریان، ما را تنها نگذاشتند.
 
حسینی پیرامون تاثیر شیوع کرونا بر میزان مراجعه به این کتابفروشی، عنوان کرد: بی‌تاثیر نبوده است و به علت تعطیلات ناشی از قرنطینه بسیاری از مشتریان کاسته می‌شد و افزایش شیوع کرونا باعث ریزش مخاطب می‌شود.
 
وی با این حال اظهار می‌کند: در طول مدتی که در حال جابه‌جایی به ساختمان جدید بودیم، باعث نشد که از طرح فصلی کتاب جا بمانیم و به طور آنلاین فروش خود را انجام دادیم.
 
حسینی با وجود اعتبار کم طرح فصلی زمستانه 1399، گفت: به نسبت میزان اعتبار فروش خوبی داشتیم و روز نخست اعتبار ما به پایان رسید.
 
مدیر شهر کاغذی شیراز در ادامه به تفاوت این مجموعه در ساختمان جدید اشاره کرد و افزود: مساحت مجموعه بیشتر و دسترسی به این فضا آسان شده است. تقریبا زیربنای مجموعه نسبت به ساختمان پیشین دو برابر شده است.
 
یادآور می‌شود: مجموعه فرهنگی، هنری شهر کاغذی شیراز در خیابان خلیلی شیراز نبش کوچه 5 قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها