شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تداوم بهره‌مندی ناشران از کاغذ دولتی

مشاور اجرایی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهالی نشر مطمئن باشند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه تلاش خود را می‌کند که ناشران همانند سال گذشته بتوانند از کاغذ دولتی بهر‌ه‌مند شوند.

علیرضا اسماعیلی مشاور اجرایی معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تامین کاغذ دولتی برای ناشران توضیح داد: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتبات خود را با دولت و دفتر دکتر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور برای انجام کارهای اولیه انجام داده‌ایم و به‌نظر می‌رسد در این زمینه، پالس‌های مثبتی وجود دارد که منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی آ‌ن‌ها هستیم.
 
وی افزود: در این زمینه، اهالی نشر مطمئن باشند که همکاران ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام تلاش خود را می‌کنند که همانند سال گذشته ناشران بتوانند از کاغذ دولتی بهر‌ه‌مند شوند.
 
اسماعیلی با بیان اینکه ما در این زمینه تلاش‌های خود را دنبال می‌کنیم، گفت: کاغذهای مرحله قبل که ناشران درخواست داده بودند، اکنون در حال توزیع است و برای مرحله جدید توزیع کاغذ نیز امیدواریم با اقداماتی که انجام داده‌ایم، به‌زودی موفق شویم.
 
وی تاکید کرد: امیدواری ما این است که به‌زودی خبر خوش را به ناشران و اهالی نشر بدهیم؛ زیرا ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق وظیفه خود؛ به‌جد پیگیر این موضوع بوده و منتظر نتیجه پیگیری‌های خود هستیم.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها