سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
استقرار رادیو گفت‌وگو در غرفه ایبنا با برنامه «الف ب بسم‌الله»

با استقرار برنامه‌سازان رادیو گفت‌وگو با مشارکت خانه کتاب در غرفه خبرگزاری ایبنا واقع در سی‌ویکمین نمایشگاه کتاب تهران،‌ برنامه رادیویی «الف ب بسم‌الله» هر روز از ساعت 16 تا 17:30 به صورت زنده روی آنتن رادیو گفت‌وگو خواهد رفت.

فرهاد دهنوی؛ تهیه کننده برنامه رادیویی «الف ب بسم‌الله» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، توضیح داد: این برنامه از فردا (چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه) به مدت ده روز و تا پایان نمایشگاه روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود که ضمن استقرار عوامل تولید کننده، مشارکت ایبنا را نیز در تولید برنامه‌ها همراه داریم.

وی در معرفی این برنامه گفت: ما در این برنامه بخش‌های مختلفی داریم؛ از جمله بخش «رودررو» که در این بخش به چالش‌های موجود در حوزه نشر کتاب خواهیم پرداخت. همچنین در بخش «سرای اهل قلم» هر روز یکی از غرفه‌های نمایشگاه را معرفی خواهیم کرد.

دهنوی افزود: در بخش «60 ثانیه» هر روز چند نویسنده در 60 ثانیه اثر خودشان را معرفی می‌کنند و در بخش «روی خط 31» اخبار نمایشگاه کتاب را که خبرگزاری کتاب به شکل روزانه منتشر می‌کند، پوشش خواهیم داد.
وی اظهار کرد: همچنین بخش دیگری داریم با عنوان «کتاب‌خوان سلام» که در آن به مصاحبه با بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران می‌پردازیم. «بخش تجلیل» نیز پایان‌بخش برنامه‌ هر روز ما خواهد بود که در آن با همکاری ایبنا، از یک نویسنده تجلیل می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه «الف ب بسم‌الله» با بیان اینکه این برنامه هر روز از ساعت 16 تا 17:30 به صورت زنده روی آنتن رادیو گفت‌وگو Fm103.5 خواهد رفت، گفت: مدیر این برنامه سیدمحمد معافی‌مدنی؛ مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت‌وگو است و شهرام گیل‌آبادی مسئولیت اجرای آن را به عهده دارد. همچنین گزارشگر، سه مسئول هماهنگی و دو کارشناس ثابت که عبارتند از امین خرمی و رضا جلالی ما را در ساخت این برنامه همراهی‌ می‌کنند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها