دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
احتمال زیر سقف رفتن همه بخش‌های نمایشگاه سی‌ویکم

مدیرعامل موسسه نمایشگا‌ه‌های فرهنگی ایران به دو شهر اروپایی و دو شهر آسیایی به‌عنوان گزینه انتخاب شهر مهمان در سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و تاکید کرد جانمایی همه بخش‌های نمایشگاه زیر سقف منوط به اقتضائات است.

خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)- هادی حسینی‌نژاد: امیر‌مسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگا‌ه‌های فرهنگی ایران درباره احتمال قرار گرفتن همه بخش‌های سی‌و‌یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران زیر سقف بیان کرد: تمایل داریم تا همه بخش‌ها در نمایشگاه آتی زیرسقف جانمایی شوند. به نظر می‌‌رسد اگر 15 تا 20 درصد از فضای جانمایی شده فضای مسقف دوره سی‌ام کم شود می‌توان احتمال داد که همه بخش‌ها در نمایشگاه 97 زیر سقف جانمایی شوند.

وی اظهار کرد: البته تصمیم‌گیری در این زمینه با نظر صنف و شورای سیاست‌گذاری براساس اقتضائات و متراژ اتخاذ می‌شود.                   
 
به گفته این مقام مسئول با برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری‌های اولیه برای برگزاری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران در مصلا انجام شده است. وی دراین‌باره اضافه کرد: البته پل‌های پشت سرمان را خراب نکرده‌ایم اما از سوی دیگر با مسئولان مصلا برای میزبانی نمایشگاه سال 97 همکاری خوبی داریم.
 
شهرام‌نیا درباره جانمایی غرفه مهمان ویژه نمایشگاه سی‌ویکم نیز یادآور شد: مطابق با خبری که قبلا منتشر شد، در دوره پیش‌رو میزبان هیات وزارت فرهنگ صربستان خواهیم بود و در حال حاضر برای تعیین و جانمایی غرفه این کشور با مشاور وزیر فرهنگ صربستان در حال رایزنی هستیم.

وی همچنین در پاسخ به خبرنگار ایبنا درباره نهایی شدن شهر مهمان در نمایشگاه کتاب آتی توضیح داد: در تعیین شهر مهمان، چند گزینه از‌جمله دو شهر اروپایی و دو شهر آسیایی در حال بررسی است که پس از نهایی شدن، نام آن‌ها را رسانه‌ای می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه نمایشگا‌ه‌های فرهنگی ایران افزود: موضوعات اجرایی نمایشگاه نیز با برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی در حال بررسی است و به احتمال زیاد بعد از پایان فرصت 10 تا 12 روزه، روسای کمیته‌های نمایشگاه مشخص می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها