چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
اساسنامه جدید شرکت تعاونی چاپخانه‌داران به تصویب سهامداران رسید/انتخابات هیات مدیره برگزار شد

سهامداران شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران، ضمن موافقت با تصویب اساسنامه جدید، در انتخابات هیات مدیره این شرکت تعاونی نیز شرکت کردند که بر این اساس، علی نیکوسخن با کسب 171 رأی، به عنوان نفر اول انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران، انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مجمع عمومی شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران، عصر سه شنبه سوم مرداد، با حضور اعضای هیات مدیره و سهامداران این شرکت تعاونی و همچنین همایون فرجی، نماینده اتاق تعاون استان تهران برای نظارت بر این جلسه، در هتل باباطاهر تهران برگزار شد.

در این مراسم، ضمن ارائه گزارش هیات مدیره، مباحثی چون صورت‌های مالی، سود و زیان سال 93-92، بودجه سال 94 و تغییر اعضا و سرمایه مطرح شد.

بهمن پورمند، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران، با اشاره به مشکلات و برخی هجمه‌های صورت گرفته، گزارشی از موفقیت‌های به دست آمده در اجرای برنامه‌های این اتحادیه را در هفت بند «فروش بی سابقه»، «سودآوری»، «نحوه توزیع و ارائه خدمات به اعضاء»، «جذب سرمایه گذار»، «صرف هزینه‌ها در چهارچوب بودجه مصوب»، «عملکرد شرکت در قیاس با پیش بینی ارقام بودجه سال 92» و «گزارش حسابرسی» را برای حاضران قرائت کرد.

احمدرضا اعتماد مظاهری، عضو هیأت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت تصویب اساسنامه جدید شرکت تعاونی چاپخانه‌داران، گفت: موضوع تغییر اساسنامه به دستور وزارت تعاون مطرح شده که این موضوع به تمامی تعاونی‌ها ارسال شده که باید به صورت کتبی به رأی گذاشته شود و سهامداران رأی خود را به عنوان موافق یا مخالف ثبت کنند.

مظاهری با بیان اینکه اساسنامه جدید با اساسنامه گذشته تفاوت چندانی ندارد، با اشاره به برخی از این تفاوت‌ها، تأکید کرد: ما باید اساسنامه جدید را تصویب کنیم، چرا که در غیر این صورت به عنوان تعاونی شناخته نمی‌شویم و طبیعتاً از مزایای تعاونی‌ها نیز برخوردار نخواهیم بود.

در ادامه تصویب این اساسنامه بین 107 سهامداران حاضر در این مراسم به رأی گذاشته شد، که در نهایت اساسنامه جدید با 101 رأی موافق و 6 رأی مخالف، به تصویب رسید.

سهامداران اعتماد خود به علی نیکو سخن را اعلام کردند
در ادامه این مجمع، مراسم انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران برگزار شد و 207 نفر از سهامداران حاضر در این مراسم، به نامزدهای مورد اعتماد خود رأی دادند که بر این اساس علی نیکو سخن با کسب 171 رأی، به عنوان نفر اول انتخابات هیات مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران، انتخاب شد.

اسامی هفت نامزدی که بیشترین رأی را در این انتخابات کسب کردند به شرح زیر است:
1. علی نیکوسخن 171 رأی
2. احمدرضا اعتماد مظاهری 168 رأی
3. عزیزالله اعلایی 140 رأی
4. حمید غفاری 130 رأی
5. مجتبی هاشمی 125 رأی
6. مهرداد افراسیاب طهرانی 121 رأی
7. بهمن پورمند 93 رأی

 رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران، در انتخاباتی داخلی توسط این اعضا انتخاب و معرفی خواهد شد.

همچنین محمدعلی اقبال با 72 و میر یونس جعفری اصل نیز با 52 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل تعاونی، همچنین محمدحسین پیشوای لاکانی با 166، محمد یوسفی دارانی با 124 و پرویز اخوان حیدری با 116 رأی به عنوان بازرسان تعاونی و محمد یاسینی با 65 رأی به عنوان علی‌البدل بازرسان انتخاب و معرفی شدند.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها