چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
انعقاد تفاهمنامه تبادل اطلاعات كتابخانه‌اي بين دو دانشگاه

مدير كتابخانه مركزي پرديس قم دانشگاه تهران با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همكاري ميان اين مركز و كتابخانه دانشگاه اديان و مذاهب گفت: اين دو كتابخانه در آينده تبادل اطلاعات خواهند داشت._

رسول محمدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران‌ (ايبنا) گفت: دانشگاه اديان و مذاهب قم داراي يك كتابخانه مركزي با ارزش و غني، سرشار از آثار ديني و مذهبي است كه اخيرا با كتابخانه مركزي دانشگاه پرديس قم نيز تفاهمنامه‌اي منعقد كرده است.

وي در ادامه افزود: بر مبناي مفاد اين تفاهمنامه از اين پس همكاري‌هاي مشترك ميان‌كتابخانه‌اي نظير تبادل اطلاعات، فعاليت متخصصان و منابع كتابي توسط اين دو كتابخانه صورت خواهد گرفت.

محمدي با اشاره به اينكه مراحل اجرايي تبادل آثار كتابخانه دانشگاه تهران و اديان و مذاهب درحال انجام است، يادآور شد: قرار بر اين است تا دانشجويان و علاقه‌مندان دانشگاه تهران در هر زمان بتوانند از كتابخانه اديان و مذاهب استفاده و به همين نسبت دانشجويان اديان و مذاهب نيز از منابع كتابخانه پرديس دانشگاه تهران بهره‌برداري كنند.

وي با تاكيد بر وجود بيش از 60 هزار جلد كتاب در كتابخانه مركزي دانشگاه اديان و مذاهب قم گفت: اين كتابخانه در مقايسه با ديگر مراكز و دانشگاه‌ها داراي منابع بيشتري در حوزه‌هاي تخصصي است. 

كتابخانه دانشگاه اديان و مذاهب هر ساله در بسياري از نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي متناسب با فعاليت خود شركت مي‌كند و در نتيجه ارتباط با اين كتابخانه براي دانشگاه تهران نيز مناسب ارزيابي شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها