چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
ستاد بزرگداشت قيصر امين‌پور در گتوند فعال شد

فرماندار گتوند از فعال شدن ستاد بزرگداشت سومين سالگرد درگذشت قيصر امين‌پور، شاعر اين خطه خبر داد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)،‌ روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، قدرت‌الله اماني‌پور شامگاه دوشنبه در جلسه‌اي كه به همين منظور برگزار شد، افزود: اين ستاد از امروز كار خود را آغاز كرده و مراسم بزرگداشت اين شاعر گرانقدر با شكوه هرچه بیشتر در اين شهرستان برگزار خواهد شد.

وي ضمن تقدير و تشكر از همه نهادها و به ويژه خانواده زنده‌ياد قيصر امين‌پور كه در سه سال گذشته در روند ساخت آرامگاه اين شاعر گرانقدر نقش داشته‌اند، از تمام اداره‌ها و نهادهاي مرتبط با برگزاري مراسم سالگرد امين‌پور خواست امسال نيز در برگزاري اين مراسم نهايت همكاري را داشته باشند.

رييس شوراي اداري شهرستان گتوند همچنين با گراميداشت سومين سالگرد درگذشت زنده ياد قيصرامين پور، گفت: با توجه به اينكه مهماناني از سراسر استان و كشور در اين مراسم حضور مي‌يابند، لازم است فضاي اطراف آرامگاه، ساماندهي و براي يك مراسم در خور شان آماده شود.

اماني‌پور تاكيد كرد: در اين ارتباط، ادارات مرتبط نظير شهرداري‌ها و اداره آب و فاضلاب و برق بايد تلاش بيشتري از خود نشان دهند.

نماينده دولت در شهرستان گتوند به برنامه‌هاي جنبي مراسم سالگرد قيصر امين پور اشاره كرد و افزود: همايش ادبي و هنري با حضور شاعراني از سراسر استان در كنار آرامگاه برگزار خواهد شد.

وي درباره آرامگاه قيصر نيز گفت: فاز نخست عمليات ساخت آرامگاه هم‌اكنون با اعتباري بالغ بر پنج ميليارد ريال به پايان رسيده ‌و زمين مورد نياز براي احداث فرهنگسرا در كنار آرامگاه فراهم شده و آماده كلنگ‌زني است.

 مراسم افتتاح آرامگاه «قيصر امين پور» همزمان با سومين سالگرد درگذشت وی، جمعه 7 آبان با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، استاندار خوزستان، نماينده ولي فقيه در استان، مسوولان استاني و محلي در گتوند برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها