شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۰
نمايشگاه تازه‌ترين آثار 22 ناشر مطرح جهان در حوزه علوم انساني

پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي به مناسبت دهه فجر، نمايشگاهي شامل تازه‌ترين كتاب‌هاي علوم انساني به زبان‌هاي انگليسي و عربي را از 22 ناشر مطرح جهان برگزار مي‌كند. اغلب اين آثار در سه سال اخير منتشر شده‌اند._

افسرالملوك ملكي، مدير روابط عمومي پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن بيان اين خبر، اظهار كرد: كتاب‌هاي اين نمايشگاه از سوي شركت ويژه نشر عرضه شده‌اند.

وي افزود: اين شركت با 17 ناشر انگليسي‌زبان و پنج ناشر عرب در حوزه علوم انساني همكاري مي‌كند كه از ميان آنها مي‌توان از انتشارات «راتلج» انگلستان، يكي از معتبرترين ناشران علوم انساني، نام برد.

ملكي درباره ارايه اين آثار بر اساس نيازسنجي مخاطبان گفت: شركت ويژه نشر بر اساس نياز مخاطبان كه استادان دانشگاه‌ها و دانشجويان را شامل مي‌شوند، اقدام به انتخاب كتاب‌ها و انتشار آنها مي‌كند. بنابراين نيازي به مخاطب‌سنجي دوباره كتاب‌هاي اين نمايشگاه نبود.

وي عمده اين كتاب‌ها را متعلق به سه سال اخير ميلادي دانست و گفت: آثار اين نمايشگاه بيش از 5500 عنوان از تازه‌ترين كتاب‌هاي منتشر شده در جهان در تمامي موضوعات علوم انساني را شامل مي‌شوند كه با تخفيف در اختيار استادان و دانشجويان قرار مي‌گيرند.

مدير روابط عمومي پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي در پايان گفت: اين نمايشگاه از امروز (شنبه) تا بيستم بهمن ماه از ساعت 9 تا 16 در پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي به نشاني بزرگراه كردستان، خيابان 64 غربي برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط