دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۳
فرماندار سابق آمریکا از دروغ‌های کاخ سفید پرده برمی‌دارد

فرماندار سابق ایالت مینسوتای آمریکا مسایل پشت پرده یا به عبارتی توطئه‌هایی را که دولت آمریکا از آنها پرده بر نمی‌دارد را در کتابی جدید بازگو می‌کند.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از آسوشیتدپرس، «جس ونچورا» در کتاب خود که آن را با عنوان «توطئه‌های آمریکایی : دروغ، دروغ و دروغ‌های کثیف‌تری که حکومت به ما می‌گوید» ناميده، ناگفته‌هایی از حادثه 11 سپتامبر تا انتخابات ریاست جمهوری سال های 2000 و 2004 را بیان خواهد کرد.

این کتاب در 272 صفحه روز اول مارس (11 اسفند) توسط انتشارات «اسکار هورس» به بازار خواهد آمد. ونچورا از روز هشتم ماه مارس برای معرفی کتاب خود به نقاط مختلف آمریکا خواهد رفت و در حال حاضر نیز در برنامه‌ای چند قسمتی با عنوان «تئوری توطئه با حضور جس ونچورا» در شبکه تلویزیونی «ترو تی.وی» به تشریح دیدگاه‌های خود می‌پردازد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، محتوای این کتاب مطالبی تحقیقی درباره موضوع‌هايی است که به عقیده ونچورا دولت آمریکا نمی‌خواهد مردم آمریکا از آنها مطلع باشند. ونچورا می‌گوید: این طور به نظر می‌رسد که همه چیز زیر ردای امنیت ملی مخفی مانده و حالا وقت این است که این ردا بالا زده شود. به عقیده فرماندار سابق مینسوتا، از قتل « آبراهام لینکن» گرفته تا ترور «جان.اف کندی» و «مارتین لوترکینگ» همگی نیازمند بررسی و تحقیق دوباره است.

در اين كتاب نویسنده سعی می‌کند شکاف گسترده بین آن چیزهایی را که دولت آمریکا می‌داند و آن چیزهایی را که برای مردم افشا می‌کند، بیان نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها