شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۴
هزاره ققنوس با «افسانه‌های دو هزار و چندمي»

داستان‌هاي مشهور جهاني در قالب طنز در كتابي با عنوان «افسانه‌های دو هزار و چندمی» به قلم فاضل تركمن و مقدمه رويا صدر به بازار نشر می‌آيد.\

رضا حاجي‌آبادي، مدير مسوول انتشارات هزاره ققنوس، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين كتاب افسانه‌ها و داستان‌هاي قديمي و معروف جهان را با كلامي طنز و همراه با كاريكاتور به تصوير كشيده است.

وي افزود: از داستان‌هايي كه در اين كتاب دستمايه طنزپردازي قرار گرفته‌اند، مي‌توان به شنل‌قرمزي، زورو، سيندرلا، جوجه اردك زشت، چوپان دروغگو، رستم و سهراب، حسن كچل، دختر كبريت فروش و داش‌آكل و قيصر اشاره كرد.

حاجي‌آبادي با اشاره به بخشي از مقدمه اين كتاب، اظهار داشت: داستانك‌هاي اين كتاب به دنبال پاسخگويي به نيازهاي انسان شتابناك عصر ارتباطات، حكايت‌هاي آشنا و قديمي را دستمايه آفريش عصري در قالبي نو و امروزي كرده است.

كتاب «افسانه‌هاي دو هزار و چندمی» از سوي انتشارات هزاره ققنوس در شمارگان ۲۲۰۰ نسخه، ۸۰ صفحه و بهای ۲۰۰۰۰ ريال در بيست‌و دومين نمايشگاه بین‌المللي كتاب تهران عرضه می‌شود.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از شانزدهم تا بيست ‌و ششم ارديبهشت با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي تهران برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها