پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
راه‌اندازی پویش «مهمانی کتاب» در «طاقچه»

عضو هیأت‌مدیره «طاقچه» با بیان اینکه ما یک پویشی به نام «مهمانی کتاب» را در تمامی ماه‌های مبارک رمضان داریم، گفت: امسال نیز همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بحث تخفیف تا 50 درصد را برای خریداران کتاب از بخش «مهمانی کتاب» درنظر گرفته‌ایم.  

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)  به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، محمد صدوقی؛ عضو هیأت‌مدیره «طاقچه» درباره شروع فعالیت‌هایشان اظهار کرد: کتابخانه مجازی «طاقچه» سال 1392 کار خود را به‌صورت آزمایشی آغاز کرد و سال 1393 رونمایی شد.
 
وی با بیان اینکه کتابخانه مجازی «طاقچه» محدودیتی در حوزه محتوا ندارد، افزود: تمام محتواهایی که در قالب کتاب منتشر می‌شوند اعم از کتاب‌های درسی، کمک‌درسی، آموزشی، داستانی، مذهبی و دینی و ... در «طاقچه» وجود دارد، در واقع «طاقچه» یک نمایشگاه کتاب است و همه ناشران می‌توانند کارهایشان را در آنجا عرضه کنند.
 
عضو هیأت‌مدیره «طاقچه» گفت: ما پویشی به نام «مهمانی کتاب» را در تمامی ماه‌های مبارک رمضان داریم. امسال نیز همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، بحث تخفیف تا 50 درصد را برای خریداران کتاب از بخش «مهمانی کتاب» درنظر گرفته‌ایم و هر روز به 10 نفر از خریداران، 150 هزار تومان اعتبار طاقچه اهدا می‌‌کنیم.
 
صدوقی تصریح کرد: تمامی کتاب‌های «مهمانی کتاب‌» با ماه مبارک رمضان مرتبط است. «طاقچه» 80 هزار محتوا دارد که در بخش «مهمانی کتاب‌» بیش از 4 هزار کتاب وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها