شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸

هفتمین شماره مجله انگلیسی‌زبان PUBLISHING IN IRAN MAGAZINE به همت آژانس ادبی پل منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی آژانس ادبی پل، هفتمین شماره مجله انگلیسی‌زبان نشر در ایران با هدف معرفی نشر ایران در جهان به زبان انگلیسی منتشر شد.  

در این شماره از مجله مقاله «چرا کتاب‌های ادبیات عرب در ایران رواج چندانی ندارد؟» گزارش حضور ناشران و آژانس های ادبی ایرانی در ششمین دوره فلوشیپ ادبی استانبول و سه مطلب درباره  نگاهی به بازار نشر کتاب‌های خارجی در ایران، نگاهی به آثار ترجمه و منتشرشده نویسندگان ایرانی در جهان و کتاب‌های ایرانی ترجمه و منتشرشده در کشورهای خارجی در فصل گذشته آمده است.

علاقه‌مندان در این شماره با محمد‌رضا شمس، انتشارات هزاره ققنوس و سارا خلیلی، مترجم آشنا می‌شوند.  

معرفی آثار برتر ایرانی برای ترجمه و نشر در کشورهای خارجی و اخبار رویدادهای بین‌المللی نشر ایران از دیگر مطالب این شماره از مجله انگلیسی زبان نشر در ایران است.

شماره هفتم مجله نشر ایران در ۳۶ صفحه به‌صورت تمام رنگی منتشر و نسخه الکترونیکی آن در اختیار بیش از ۲۰۰۰ ناشر خارجی قرار گرفت و نسخه چاپی آن در نمایشگاه بین المللی کتاب ابوظبی توزیع خواهد شد. نسخه الکترونیکی مجله در سایت www.pol-ir.ir قابل دسترسی است.

آژانس ادبی و ترجمه پل از معرفی آثار و فعالیت های ناشران،موسسات فرهنگی و ادبی،نویسندگان،مترجمان و تصویرگران محترم ایرانی در این مجله استقبال می کند. برای دریافت فرم تقاضا لطفا با ایمیل polliteraryagency@gmail.com
مکاتبه فرمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها