سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کتاب «برادر» به چاپ دوم رسید

چاپ دوم کتاب "برادر، داستان‌هایی از زندگی محمد(ص) و علی(ع)" تألیف نقی سلیمانی و تصویرگری رضا مکتبی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش؛ کتاب حاضر، از مجموعة کتاب‌های نوجوانان، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه براساس حوادث و رخدادهای زندگی پیامبر و امیرالمؤمنین است. سلیمانی حوادث را از منابع معتبر نقل می‌کند و آنها را به‌شکل داستان می‌پردازد و عرضه می‌کند. خوانندة نوجوان با خواندن این داستان‌های مذهبی و اعتقادی جز آشنایی با آن دو بزرگوار، تاریخ اسلام را هم مرور می‌کند و با شخصیت‌ها و خاندان‌های معروف آن عصر آشنا می‌شود. کتاب تصویرهایی مرتبط با داستان‌ها دارد که در درک و برقراری ارتباط با داستان بسیار کمک می‌کند.
 
عمو، ابوطالب، با مهر و دلسوزی تمام برادرزاده‌هایش را به خانۀ خود آورد و او را مثل پسران خود عزیز می‌داشت. در آنجا محمد همراه پسرعموهایش، عقیل و طالب زندگی جدید خود را شروع کرد.
 
ابوطالب با دقت تمام از محمد مراقبت می‌کرد طوری که حتی موقع خواب هم او را در کنار بستر خود می‌خوابانید، و هربار که از خانه بیرون می‌رفت او را هم با خود می‌برد.
 
و چه بسیار اتفاق می‌افتاد که از روی مهربانی و دلسوزی به او نظر می‌دوخت، اشک در چشم‌هایش می‌دوید و می‌گفت: «هر وقت او را می‌بینم به یاد برادرم می‌افتم».
 
چاپ دوم این اثر در 136 صفحۀ مصور وزیری، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 25.000 تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها