یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج برگزار می‌شود

دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در دو سطح کشوری و استانی برای دو رده سنی بزرگسال و نوجوان در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج ازسوی سازمان بسیج هنرمندان قم در قالب داستان کوتاه و در 6 موضوع در سطح استان و کشور برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.
 
این جشنواره در دو رده سنی برگزار می‌شود که در بخش بزرگسالان گروه‌های سنی بالای 17 سال و در بخش نوجوانان زیر 17 سال می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و باید آثارشان را تا 15 آذرماه 1399 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
موضوعاتی که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است، عبارتند از: راز‌های ارغوانی (روایت مردان و زنان حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس)، مکتب سلیمانی (شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافع حرم)، جهش تولید (اقتدار، بالندگی، شکست تحریم‌های ظالمانه)، الفبای ایثار (مدافعان سلامت)، زخم‌های شعله‌ور (افشای جنایت‌های ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم فلسطین سوریه عراق) و سبک زندگی اسلامی ایرانی (مسجدمحوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف و عدالت محوری رشد جمعیت، فرزند آوری و تحکیم بنیاد خانواده و صف کالای ایرانی).
 
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثارشان را به‌صورت تایپ‌ شده و در قالب word به فضای مجازی (تلگرام، ایتا یا واتساپ) به شماره 09199749372 ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها