شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
نشست رسانه در عصر کرونا برگزار می‌شود

نشست رسانه در عصر کرونا به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات با حضور کارشناسان ۶ مهرماه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست رسانه در عصر کرونا از سلسله نشست‌های همایش ملی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی کرونا، یکشنبه ۶ مهرماه برگزار می‌شود.
 
این نشست با حضور سیده زهرا اجاق رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سمانه مهرپرور پژوهشگر حوزه رسانه، سید حسین امامی روزنامه نگار و پژوهشگر حوزه رسانه و با دبیری فاطمه عظیمی فرد پژوهشگر حوزه زبان و رسانه برپا می‌شود.
 
نشست یادشده یکشنبه ۶ مهرماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در فضای مجازی برگزار می‌شود و علاقه مندان برای شرکت در نشست و مشاهده می‌توانند به آدرس https://www.skyroom.online/ch/richt.dtp/media مراجعه و پس از ورود، روی گزینه مهمان کلیک کنند.
 
یادآور می‌شود، با همکاری «پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری»، «پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات» و «پژوهشکده علوم اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» همایش ملی «پیامدهای اجتماعی و فرهنگی کرونا بر حوزه‌های میراث فرهنگی؛ گردشگری و صنایع فرهنگی خلاق» ۲۹ بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. علاقه مندان می‌توانند چکیده مقالات را تا ۱۵ آبان و اصل مقالات را تا ۱۵ آذر ماه به نشانی دبیرخانه علمی همایش ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها