دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
ماهنامه قلک به پله 47 رسید

چهل و هفتمين شماره ماهنامه قلک برای کودکان 3 تا 7 سال منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) چهل‌و هفتمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه اردیبهشت 97 با داستان‌های آموزشی برای کودکان 3 تا 7 سال منتشر شده است.

این شماره ماهنامه قلک به آشنایی با شغل كتاب فروش در بخش شغل‌ها می‌پردازد. در این راستا یک داستان و شعر نیز برای آشنايي کودکان با اين شغل شريف در نظر گرفته شده است.

داستان کمیک‌استریپ قصه‌های من و بچه‌هام با عنوان «عصرانه»، ماجراي يك عصر لذت بخش در خانواده نیز در این شماره از ماهنامه بیان شده كه براي تهيه خوراكي‌هاي عصرانه به خريد رفتند اما اتفاق‌هايي برايشان رخ مي‌دهد كه كودك با اصول صحيح خريد كردن آشنا مي‌شود.
 
شعر سيب‌زميني و روزه و افطار، داستان جير درپيدوپ و شعر آسمان و ماشين از دیگر مطالب این شماره است.

همچنین ضمیمه رایگان فرفره برای مشترکین این شماره با بازی و سرگرمی و مسابقه داستان‌گويي در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.


نویسندگان، مترجمان و شاعران اين شماره ناصر كشاورز، شهرام شفیعی، نسترن فتحي، زهرا جلائی‌‌فر، مريم اسلامي و زهرا موسوی هستند و معصومه یزدانی کارشناس داستان قلک و زهرا موسوی کارشناس شعر آن است. 

سحر كريميان ميثم موسوي، طاهره شمسی مهديه صفايي نيا، امير اميري، سارا طبیب‌زاده، نرگس هاشمي، سام سلماسی و ویدا کریمی تصویرگران و عكاس این شماره قلك هستند. 

مخاطبان قلک می‌توانند به‌طور رایگان فایل صوتی داستان‌ها و شعرهای قلک را بر روی نرم‌افزارهای گوشی همراه یا تبلت ‏گوش ‏کنند.

«قلک» تنها مجله تخصصی آموزش مفاهیم اقتصادی برای کودکان است. این نشریه با مدیرمسئولی امیر لعلی و سردبیری علی‌اکبر زین‌العابدین با قیمت 7 هزار تومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها