یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
«هنر معاصر ایران: ریشه‌ها و دیدگاه‌های نوین» بررسی می‌شود

«هنر معاصر ایران: ریشه‌ها و دیدگاه‌های نوین» نوشته حمید کشمیرشکن شنبه 23 آبان در قالب دومین نشست از سلسله نشست‌های بررسی کتاب‌های هنر معاصر، مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر، دومین نشست از سلسله نشست‌های بررسی کتاب‌های هنر معاصر به همت کمیته هنر معاصر گروه تاریخ هنر پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر و خانه هنرمندان ایران از ساعت 17 شنبه 23 آبان در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود.
 
در این نشست حمید سوری، هلیا دارابی و حمید کشمیرشکن  کتاب «هنر معاصر ایران: ریشه‌ها و دیدگاه‌های نوین» نوشته حمید کشمیرشکن را بررسی می‌کنند.
 
حمید کشمیرشکن پژوهشگر و استاد مهمان در انستیتو خاورمیانه کالج سوآس دانشگاه لندن و معاون پژوهشی و عضو هیأت علمی پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر است. کشمیرشکن دکترای تاریخ هنر را از دانشگاه لندن دریافت کرده و سپس دو دوره فوق‌دکترا را در دانشگاه آکسفورد گذرانده و عضو هیأت علمی مهمان در دپارتمان تاریخ هنر دانشگاه آکسفورد و سردبیر فصلنامه دو زبانه هنر فردا بوده است. وی در کتاب خود در پنج فصل و در باب تحول و تکوین هنر معاصر ایران از دوره قاجار تا سال‌های اخیر به مطالعه و بررسی پرداخته است.
​ ​
چاپ نخست کتاب «هنر معاصر ایران: ریشه‌ها و دیدگاه‌های نوین» در تابستان امسال (1394) با شمارگان هزار و 400 نسخه، 408 صفحه و بهای 180 هزار تومان از سوی موسسه فرهنگی و پژوهشی چاپ و نشر نظر روانه کتابفروشی‌ها شده است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کتاب به نشانی زیر مراجعه کنید:
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها