یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
تخفیف 30 تا 70 درصدی در مرکز تبادل کتاب

مرکز تبادل کتاب که 23 خرداد سال جاری آغاز به کار کرده، قرار است سامانه تخفیف‌های خود را از 15 شهریورماه به اجرا بگذارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز تبادل کتاب، مدیر این مرکز  گفت: از ابتدای راه‌اندازی مرکز وعده داده بودیم که کتاب‌ها بعد دو هفته از تاریخ ورودشان به مرکز تبادل کتاب، 30 درصد تخفیف بخورند، پس از یک هفته 50 درصد و در نهایت اگر کتابی باز هم فروخته نشد، 70 درصد تخفیف بخورد.

سیدمحمد بحرینیان ادامه داد: بر اساس روش کاری این مرکز، افراد کتاب‌های خود را برای مبادله به مرکز تحویل می‌دهند و خودشان قیمت‌گذاری می‌کنند. در هر مرحله که کتاب فروخته یا مبادله شد، صاحب کتاب معادل قیمت آن اعتبار پیدا می‌کند و با آن اعتبار می‌تواند از کتاب‌های مرکز، کتاب مورد نظر خود را تهیه کند. اگر هم کسی کتابی برای مبادله نیاورده باشد، برای تهیه‌ کتاب باید هزینه‌ آن را به صورت نقدی بپردازد.
 
وی اضافه کرد: ظرفیت مرکز تبادل 100هزار جلد است.طبق قراری که با مخاطبانمان گذاشته بودیم، این طور برنامه‌ریزی شده بود که تخفیف‌های متوالی از زمانی آغاز شوند که 50 درصد ظرفیت کتاب‌های مرکز پر شود و اکنون به این وضعیت رسیده‌ایم.

بحرینیان همچنین بیان کرد: تا اکنون استقبال خیلی خوب و حتی فراتر از انتظار بوده و این چند دلیل دارد، اول کیفیت بالا و قیمت پایین کتاب‌ها، دوم خدمات اینترنتی که از طریق وب‌سایت ارائه می‌کنیم و سوم مکان مرکز که بین چهارراه ولی عصر و میدان انقلاب است، دلایل موثری برای استقبال مردم‌اند. از امروز که تخفیف‌ها را شروع می‌کنیم حتما استقبال بیش‌تر خواهد شد.

مرکز تبادل کتاب واقع در چهارراه ولی عصر تهران، خیابان مظفر شمالی و با شماره تماس 66177892 همه‌روزه غیر از روزهای تعطیل از 9 صبح تا 9 شب آماده خدمت‌رسانی به کتاب‌دوستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها