یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
همکاری اتحادیه ناشران برای توسعه کتابخانه‌های عمومی کشور

اعضای هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نشست دوستانه‌ای برگزار کردند. در این نشست، قرار شد زمینه همکاری اتحادیه برای توسعه کتابخانه‌های عمومی کشور فراهم‌ شود.

«نادر قدیانی» رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با اعلام این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با هدف خیرمقدم و تبریک به «علیرضا مختارپور» به منظور انتصاب دبیرکلی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، روز گذشته (7 تیرماه) دیدار دوستانه‌ای با وی داشتند.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران افزود: در این دیدار که مجید صحاف، مشاور ارشد دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و محمد الهیاری، معاون توسعه منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور حضور داشتند، اعضای هیات‌مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به ارایه دیدگاه‌ها، نظرات و انتظاراتشان در حوزه نشر و ارتقای فرهنگ مطالعه پرداختند. 

وی با بیان این‌که اعضای هیات مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در این جلسه به معضلات و آسیب‌های موجود در حوزه نشر کشور اشاره کردند گفت: این جلسات تکرار خواهند شد تا زمینه همکاری این اتحادیه با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای توسعه کتابخانه‌های عمومی کشور فراهم شود.

قدیانی عنوان کرد: در ادامه، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دیدگاه‌ها، نظرات، اهداف و برنامه‌های نهاد را بیان کرد.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران گفت: مختارپور در بخش پایانی این جلسه، گزارشی از مشکلات موجود در این نهاد به‌ویژه مشکلاتی که کتابداران با آن‌ها مواجهه‌ هستند ارایه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط