جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۰
ایرج راد: اجرای سلیقه ای قانون مشکلات فراوانی ایجاد کرده است

ایرج راد، مدیرعامل خانه تئاتر که از شرکت کنندگان در نشست صمیمانه رییس جمهوری با هنرمندان بود درباره اظهارات رییس جمهوری گفت: اجراي سليقه ای قانون در سال‌هاي گذشته مشكلات فراواني را ايجاد كرده است و اميدوارم كه در آينده شاهد اجراي قانون به شكلي واحدي باشيم.

ايرج راد در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) اظهار كرد: صحبت‌هاي رياست جمهوري بسيار شفاف، روشن و جامع بود، خوشحالم كه دكتر روحاني چنين نگاه زيبايي به هنر دارد، اميدوارم كه وعده‌هاي داده شده، اجرايي شود چراكه صحبت‌هاي انجام شده آرزوي اهالي هنر است.

اين بازيگر سينما، تئاتر و تلويزيون ايران ادامه داد: اگر صحبت‌هاي دكتر روحاني اجرا شود، فضاي كشور تغيير مي‌كند و بعد از مدتي، تاثير اين گونه حركات را در كشور مشاهده خواهيم كرد چراكه مسايل فرهنگي و هنري در تمام حوزه‌ها مانند سياست و اقتصاد تاثيرگذارند.

مدير عامل خانه تئاتر معتقد است كه صحبت‌هاي مطرح شده، همبستگي ايجاد مي‌كند چراكه مردم علاقه‌مند به چنين نگاه‌هايي هستند و توجه به اين نكات، اميد را دل آن‌ها زنده مي‌كند.

راد با اشاره به مشكلات سينما گفت: به نظرم اگر مسوولان به صحبت‌هاي رييس جمهوري درباره قانونمندي توجه كنند، بسياري از مشكلات حل خواهد شد، چرا كه اجراي صحيح قانون به بسياري از ناهنجاري‌ها پايان مي‌دهد. اجراي سليقه ای قانون در سال‌هاي گذشته مشكلات فراواني را ايجاد كرده، اميدوارم كه در آينده شاهد اجراي قانون به شكلي واحدي باشيم.

وي ادامه داد: اجراي هر كدام از حوزه‌هايي كه دكتر روحاني به آن اشاره كردند امكانات خاصي را مي‌خواهد، بايد مشكلات تمام حوزه‌ها را شناسايي و براي حل آن برنامه‌ريزي كنيم چراكه مشكلات با حرف برطرف نمي‌شوند و نياز به عمل دارند.

مدير عامل خانه تئاتر در بخش پاياني صحبت‌هايش گفت: اميدوارم كه مسوولان حوزه هنري و دولتي با عمل به صحبت‌هاي دكتر روحاني فضاي مورد نياز براي پيشرفت هنر تئاتر و سينما را فراهم كنند. 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دیدارصمیمانه اهالی فرهنگ و هنر با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان، شامگاه چهارشنبه ۱۸ دیماه با حضور جمع زیادی از هنرمندان، سینماگران، نویسندگان، شاعران، اهالی موسیقی، تئاتر و هنرهای نمایشی در تالار وحدت برگزار شد.

در این دیدار رضا امیرخانی، ابراهیم حقیقی، عبدالجبار کاکایی، نغمه ثمینی و محمد مهدی عسگر پور به نمایندگی از نویسندگان، هنرمندان هنرهای تجسمی، اصحاب تئاتر و هنرمندان سینما نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها