شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
رونمایی از «نبرد آهنگران» و «عسلی» در سالگرد انقلاب

انتشارات سوره سبز کتاب‌های «نبردآهنگران» و «عسلی» را درباره شهیدان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت‌سال جنگ تحمیلی به زودی منتشر و در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از آ‌ن‌ها رونمایی خواهد کرد.-

مدیر انتشارات سوره سبز از انتشار کتاب «عسلی؛ بر اساس زندگی شهیدان سرتیپ دوم ستاد قنبر قنبر‌زاده و سروان خلبان امیرهوشنگ قنبر‌زاده» تا پایان ماه جاری(دی‌ماه 92) خبر داد.

محسن‌صادق‌نیا درباره این کتاب توضیح داد: نگارش «عسلی» از سوی دفتر مرکز پژوهش‌های دفاع مقدس نزاجا و به سفارش مستقیم امیر احمد پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش به انتشارات سوره سبز سپرده شده بود و کار پژوهش و تالیف آن را مهدیه نظری به انجام رساند.

وی درباره محتوای کتاب «عسلی» افزود: داستان این کتاب از دهه 1340 و زمان آشنایی شهید قنبر‌زاده با همسرش آغاز می‌شود و تا دهه کنونی (1390)، هنگام فعالیت امیر پوریا، نوه شهید قنبر قنبرزاده و فرزند پسر شهید امیر هوشنگ قنبرزاده در زمینه پزشکی ادامه می‌یابد.

مدیر انتشارات سوره سبز همچنین از انتشار کتاب دیگری با نام «نبرد آهنگران؛ بر اساس زندگی شهید ستوان‌یکم بهرام رحیمی» تا پایان ماه دی خبر داد و گفت: این کتاب نوشته حمید گله‌داری است و نویسنده برای نگارش آن بار‌ها به کرمانشاه سفر کرده و با خانواده، دوستان و هم‌دوره‌های این شهید به گفت‌و گو پرداخته است.

صادق‌نیا در این‌باره ادامه داد: محور اصلی داستان زندگی شهید رحیمی پس از خود او، امیر کیومرث حیدری، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش است که برای کتاب «نبرد آهنگران» مقدمه‌ای را هم نوشته است.

به گفته وی، کتاب «نبرد آهنگران» در 117 صفحه، مصور و قطع رقعی، و کتاب «عسلی» در 118 صفحه، مصور و قطع رقعی منتشر خواهند شد. این آثار به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها