دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱
ناشر کتاب‌های موسیقی کاری دلی انجام می‌دهد

اورنگ حمیدی، مدیر نشر تصنیف از انتشار دو کتاب با عنوان «موسیقی و مارکس» و «موسیقی و سه دیکتاتور» خبر داد و گفت: هدفم از انتشار کتاب‌های موسیقی، خدمت به جامعه فرهنگی کشورمان است و در پی به دست آوردن سود از انتشار این کتاب‌ها نیستم. کسی که می‌خواهد کتابی در زمینه موسیقی منتشر کند باید اهل دل باشد و حساب و کتاب را کنار بگذارد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، حمیدی گفت: سال پیش که در نمایشگاه کتاب موسیقی فرانکفورت آلمان شرکت کرده بودم، دو جلد کتاب به زبان آلمانی با عنوان‌های «موسیقی و مارکس» و «موسیقی و سه دیکتاتور» نظرم را جلب کرد که با خود به ایران آوردم و آن‌ها ‌را ترجمه و به چاپ رساندم و اصلا در پی سودشان نیستم.
 
وی اظهار کرد: شغل اصلی من فروش ساز و ادوات موسیقی است و انتشار کتاب که با همکاری برادرم داریوش حمیدی انجام می‌شود صرفا یک کار و تلاش فرهنگی است که برای خدمت به جامعه فرهنگی کشورمان انجام می‌دهیم. 

حمیدی گفت: به نظرم کسی که می‌خواهد کتابی در زمینه موسیقی منتشر کند باید اهل دل باشد و  حساب و کتاب را کنار بگذارد.

مدیر نشر تصنیف که در سال‌های 91 تا 92 بیش از 50 عنوان کتاب موسیقی منتشر کرده است، عنوان کرد: کسی که وارد حوزه نشر کتاب موسیقی می‌شود باید اندیشه‌اش را با اندیشه کسبه آهن‌فروش یا فرش فروش جدا و متمایز کند چون این حرفه سود آور نیست. 

انتشارت تصنیف با مدیریت دو برادر به نام‌های اورنگ و داریوش حمیدی، تاکنون بیش از 100 عنوان کتاب موسیقی مانند «آهنگ‌های شاد با ویولن»، مجموعه کتاب‌های آموزش پیانو(1) تا (4) به شیوه « جان تامسون»، «آهنگ‌های آسان برای ریکوردر»، «موسیقی و مارکس» و «موسیقی و سه دیکتاتور» را به چاپ رسانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط