دوشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳
عرضه دو اثر جدید از آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی(ره)‌

انتشارات مصابیح‌الهدی، ناشر آثار مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی(ره) دو کتاب جدید «التهذیب‌فی‌التفسیر‌قرآن» و «تأدیب نفس» از مجموعه آثار وی را منتشر کرده است. این دو اثر اکنون در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه شده‌اند.‌-

به گزارش خبرگزاری کتاب(ایبنا)، کتاب «التهذیب فی تفسیرالقرآن» به زبان فارسی به تفسیر کل آیات جزء 30 و سوره‌های بقره و آل‌عمران می‌پردازد. این کتاب جلد نخست از مجموعه پانزده جلدی تفسیر آیت‌الله آقامجتبی تهرانی است که از مجموعه سخنرانی‌های وی پیرامون تفسیر آیات قرآن جمع‌آوری شده است. 

کتاب «تأدیب نفس» به موضوع تأدیب و تربیت نفس انسان می‌پردازد. این کتاب جلد نخست از مجموعه پنج جلدی «ادب الهی» است که به تئوری‌پردازی در مسایل معرفتی پرداخته است. مجموعه کامل این کتاب به کلیات مباحث تربیتی از دیدگاه اسلام توجه دارد که این عالم بزرگ در جلسات عمومی به آن‌‌ها اشاره داشته‌ است. 

این کتاب می‌تواند به عنوان دستورالعمل تأدیب نفس از منظراسلام راهبردی برای خودسازی و سیر و سلوک عارفانه باشد. 

کتاب «التهذیب فی تفسیرالقرآن» در 280 صفحه و به بهای 70 هزار ریال و کتاب «تأدیب نفس» در 328 صفحه و به بهای 80 هزار ریال از سوی انتشارات مصابیح‌الهدی منتشر شده است. 

به گفته ناشر، اینک تعداد محدودی از این آثار در نمایشگاه قرآن کریم تهران عرضه شده ‌است و پس از پایان بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شمارگان و طرح روی جلد این کتاب تغییر خواهند کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از شنبه (15 تیر‌ماه) در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه به مدت یک‌ ماه از ساعت 17 تا 24 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط