یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷
انتشار تازه‌ترین ماهنامه «مدیریت ارتباطات»

سی‌ونهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در قالب دو گفت‌وگو، سه پرونده و چند گزارش با محوریت سوژه‌های افکار عمومی، کودکان و تبلیغات، رسانه‌های بوسنی و شبکه‌های اجتماعی، دوم مردادماه بر کیوسک مطبوعات قرار خواهد گرفت.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در فهرست مطالب شماره 39 ماهنامه مدیریت ارتباطات پرونده‌ای درباره افکار عمومی و حوزه افکار سنجی وجود دارد که انتخابات ریاست جمهوری امسال را مورد بررسی قرار می‌دهد. پرونده دوم این شماره به موضوع کودکان و تبلیغات رادیو تلویزیون می‌پردازد و از منظر آسیب‌شناسی و آثار زیانبار این برنامه‌ها بر کودکان تحلیل محتوا انجام داده است. 

از دیگر بخش‌های این ماهنامه، رسانه‌ها در کشور بوسنی و مصاحبه با سفیر ایران در بوسنی است که سیستم حاکم در رسانه‌های این کشور را بررسی می‌کند، همچنین چند گزارش و خبر نیز درباره وضعیت روزنامه‌‌ها و شبکه‌‌های خبری بوسنی بخش چهارم ماهنامه را به خود اختصاص داده است. 

گفت‌وگو با خبرنگار شبکه سحر در بخش بوسنی و بررسی وضعیت عملکرد آن‌ها بخش پنجم مطالب این مجله را تشکیل می‌دهد و گفت‌وگو با معتمدی، وزیر ارتباطات سابق از دیگر گفت‌وگو‌های این شماره است که عکس روی جلد این شماره از ماهنامه را به خود اختصاص داده است. آخرین مطلب ماهنامه مدیریت ارتباطات به موضوع رسانه‌های اجتماعی و نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی درسازمان‌‌ها اشاره می‌کند.

شماره 39 مدیریت ارتباطات به مدیر مسوولی امیرعباس تقی پور و سردبیری امیر لعلی در 84 صفحه و به بهای پنج هزار تومان، دوم مردادماه عرضه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها