سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
استقبال از «تاریخ سیاسی تشیع» در نمایشگاه کتاب

مجموعه «تاریخ سیاسی تشیع» نوشته روح‌الله حسینیان در بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب مجموعه «تاریخ سیاسی تشیع»‌ با عنوان‌های «عصر امامت»، «دوران بحران»، «مشروعیت»، «گسترش مبارزه با سلطه بیگانگان» منتشر شده است.

در بخشی از این اثر آمده است: «تشیع در 250 ساله‌ی عصر امامت با همه‌ی مظلومیت‌ها و فشارهای طبقه‌ی حاکمه به یک قدرت بی بدیل تبدیل شد. ائمه معصومین(ع) با درایت، صبوری و شجاعت توانستند شیعیانی را که از انگشتان دستان تجاوز نمی‌کرد به یک قدرت سیاسی در آغاز غیبت کبری تبدیل کنند. آن رهبران الهی ضمن گسترش شیعه توانستند از تشیع به عنوان یک مکتب حیات بخش، انقلابی آرمانگرا در عین حال واقع‌نگر به جامعه عرضه کنند که جاذبه‌های منحصر به فردی داشته باشد.»

مجموعه «تاریخ سیاسی تشیع» در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. این اثر با شمارگان 2 هزار نسخه، در 312 صفحه و به بهای 37 هزار ریال از سوی انتشارات الیّون منتشر شده است.

از دیگر آثار پرفروش این انتشارات می‌توان به «موسیقی غنا در فقه اسلامی»، «مسیحیت آیین بی‌شرعیت» و «معجم‌شناسی» اشاره کرد.

انتشارات الیّون با همکاری انتشارات پرستار دربیست‌ و ششمین نمایشگاه کتاب تهران شرکت کردهاست. غرفه این انتشارات در راهرو 16 غرفه 23 قرار دارد. 

این نمایشگاه تا 21 اردیبهشت‌ماه جاری در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط