جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
نخستین جلسه انجمن خیران کتابخانه‌ساز سنقر

کارشناس امور مشارکت‌ها و شهرداری‌ها اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: پس از ثبت نهایی انجمن خیران کتابخانه‌ساز شهرستان سنقر، این انجمن تا پایان سال نخستین جلسه رسمی خود را با حضور فرماندار شهرستان تشکیل خواهد داد. اهداف و برنامه‌های انجمن در سال آینده در این جلسه تشریح خواهد شد.-

یزدان بهرامی‌نیا با بیان این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: انجمن خیران شهرستان سنقر و کلیایی از اواسط سال جاری با برگزاری جلسه اعضای هیات امنا و انتخاب اعضای هیات مدیره آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: طی دو روز گذشته این انجمن به طور رسمی با شماره 39 در سطح شهرستان ثبت نهایی شد و از این پس، در کتابخانه علامه مجلسی فعالیت خواهد کرد. 

وی افزود: هدف از تشکیل این انجمن، توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی با استفاده از توان خیران در شهرستان است.

بهرامی‌نیا از برگزاری نخستین جلسه این انجمن تا پایان اسفندماه خبر داد و گفت: این انجمن با حضور تمام اعضای انجمن و همچنین فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی که مدیرعامل انجمن خیران کتابخانه‌ساز استان کرمانشاه نیز است، تشکیل جلسه خواهد داد.

وی تاکید کرد: در این جلسه اهداف و برنامه‌های انجمن در سال آینده ارایه و تشریح خواهند شد. اکنون بیش از 20 نفر از خیران در هیات امنای انجمن عضوند.

این کارشناس فرهنگی اظهار امیدواری کرد با استفاده از توان نیکوکاران و خیران، بتوان برای کمک به ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی قدم‌های بزرگی برداشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط